TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Kleine update, gisteren eindelijk wat tijd vrij kunnen maken om met de achterklep aan de gang te gaan. Zoals altijd waren er weer enkele schroeven en bouten flink rot, dus deze moesten uitgeboord worden. Voor de rest was het vrij gemakkelijk om te demonteren, binnenkort alles mooi oppoetsen en monteren.

Ik zit er over te denken om de middenspoiler met kit vast te maken op mijn huidige klep, zo hoef ik niet te boren. Mijn Super S spoiler zit ook met alleen kit vast. Is dit denk jullie voldoende of is boren een must? ???

De ruitenwisser motor heb ik ook eraf gehaald, hiermee wil ik proberen mijn ruitenwisser plat te leggen via de How-to op deze site. O0
Love the potiential

Psydan

Ik weet niet hoe dat zit met die spoiler, maar voor die ruitenwisser...
Het is handiger om een ruitenwisser motor van een k11 2nd facelift van de sloop te halen. Deze ligt namelijk al plat. Dat motortje ophalen en weer dicht krijgen is echt een rot klus!
Do not underestimate what you will never understand.

TeSprouT

Thnx voor de tip Psydan, maar ik vind het ook wel leuk om een beetje te proberen. Dit is een extra ruitenwisser motor, mocht het niet lukken laat ik mijn huidige gewoon erin en kan ik altijd nog verder kijken voor een andere.
Love the potiential

Riesh

Ik heb het laast met de klusdag samen met Psydan gedaan en ik kan je vertellen: het is behoorlijk bewerkelijk
Micra Addict

TeSprouT

Kleine update:

Van Thom zijn tankklep over kunnen nemen. Deze had ik vrijdag keurig ontvangen (incl. Nieuwe poetsdoek!)

Net even snel de tankklep gemonteerd, ik vind het wel gaaf staan. Foto's zeggen meer... O0
Love the potiential

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

thieme

TeSprouT

Thnx allemaal ik vind het zelf ook wel wat hebben! O0
Love the potiential

Riesh

staat inderdaad veel beter dan op die van Tom, je hebt de kleur mee...
Micra Addict

Joery-Joery

Bunny

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Het zijn de kleine details die het em doen, mooi hoor! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Thnx nog guys!

Nu het buiten qua weer ook de goeie kant op gaat, ga ik volgende maand (na mijn verhuizing) een start maken aan de volgende dingen:

- MS Design center spoiler installeren (heb hem al gedemonteerd, wat een kl*te roest boutjes)
- Zomer velgen nieuw verflaagje geven (andere kleur) + eronder zetten
- Short shifter installeren
- Front lip + side skirts plastidippen en side skirts monteren.

Verder ben ik al langere tijd aan het kijken naar leuke performance update's voor mijn wagen, tegen die tijd zal ik vast wel wat ideeën hebben. :)
Love the potiential

Roadrunner

Staat beter op een rode auto, no offence :D Leuk detail.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.