TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Korte update!

Ik zit er al een tijdje over te denken mijn wagen verder te verlagen, ik zie het wel vaker hier terug op het forum en vind het wel heel gaaf staan! Dus van de week met Riesh over de app zitten sparren en gaan we de mogelijkheden eens bekijken. Riesh komt er nog op terug bij mij, maar heb het idee dat het goed moet gaan komen!

Verder vandaag mijn zomervelgen maar eens uit de schuur gehaald, die kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Dus flink gaan schuren!

Foto hoe het was en hoe ze er geschuurd bij staan. Snel primeren!
Love the potiential

Leo

hoe krijg je die randen eigenlijk netjes, met gewoon schuurpapier of met een vijl ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

ligt eraan hoe ver ze zijn, als het heel erg is dan begin ik altijd met de vijl of een lamellenschuurschijf op de haakse slijper. Daarna de vlakschuurmachine en dan verder met het handje
Micra Addict

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

en anders kun je altijd nog randje afdraaien op draaibank

Leo

Citaat van: thom-micra op 12 april 2014, 23:12:17
en anders kun je altijd nog randje afdraaien op draaibank

ja maar die hebben de meeste van ons niet :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Ik heb deze randen gewoon flink aangepakt met de schuurmachine, het is nog niet 100% glad maar al wel 100x beter dan het was. ;D
Love the potiential

PW-performance

Als je ze gaat spuiten kan je ook nog wel staalplamuur gebruiken voor de kleine oneffenheden. Die heb ik vaker toegepast en werkt prima mits je de beschadigingen goed schoonmaakt voor het plamuren.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

Micra Addict

TeSprouT

Ik ga d'r eens naar kijken, thnx voor de tip! O0
Love the potiential

ReSp4wN

Citaat van: micra-SR20DE-K11 op 13 april 2014, 00:41:51
Als je ze gaat spuiten kan je ook nog wel staalplamuur gebruiken voor de kleine oneffenheden. Die heb ik vaker toegepast en werkt prima mits je de beschadigingen goed schoonmaakt voor het plamuren.

Heb ik ook gedaan, ze waren flink beschadigd zelfs, en het zit er nu nog op dus prima oke!

TeSprouT

Dit weekend weer even verder gegaan met de velgen. Ik hoopte het af te kunnen hebben, helaas is dat niet gelukt vanwege de regen. Ik heb twee velgen af kunnen spuiten, de andere twee vergen nog wat meer schuurwerk. Deze ga ik komend weekend afmaken als het weer mee zit.

Foto's laten de primer en kleur zien. Ook een sneakpeak hoe de velgen ongeveer zullen staan. O0

Love the potiential

TeSprouT

Tapatalk deed raar, dubbel bericht...
Love the potiential

thieme

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2