TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Citaat van: Red Racer op 08 juni 2011, 20:40:37
netjes en strakke verlichting, en als je een plug and play demper zoekt kan ik zo even kijken op ebay voor je.

edit.
http://cgi.ebay.de/S-Power-Sportauspuff-Nissan-Micra-K11-/220794101036?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item33685a9d2c

Thnx voor het kijken dat is inderdaad iets wat ik zoek! Weet je toevallig ook of dit een merk sportdemper is? is wel leuk prijsje! Ik heb zelf ook al wat rond gezocht en een Remus gevonden bij Stroevemotorsport voor 198,- is dit duur?  ::)

Citaat van: Red Racer op 08 juni 2011, 21:19:07
marktplaats spot even klikken

Haha deze had ik ook al gezien, maar ziet er uit alsof hij weinig liefde heeft gehad, ik koop dan ook gewoon liever nieuw! ;D
Love the potiential

richardwbb

Passende Remus?

Veel geld, mooi geluid, bij een Nx is die over de 400. Dat is pas duur. ;D

Red Racer

ik zou gewoon die goedkope aanschaffen want het maakt wel geluid en zal er als ik jou was geen godvermogenaan gaan uitgeven, 200 voor een remus ik heb een tijd geleden iets van 250 euro voor een nismo pijp betaald

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Citaat van: Red Racer op 09 juni 2011, 19:11:52
ik zou gewoon die goedkope aanschaffen want het maakt wel geluid en zal er als ik jou was geen godvermogenaan gaan uitgeven, 200 voor een remus ik heb een tijd geleden iets van 250 euro voor een nismo pijp betaald

Oh echt is het verschil tussen de nismo pijp en de remus 50 euro? Dan is een Nismo pijp natuurlijk veel gaver! Ik ga nog eens rustig op mijn gemak praktiseren wat het beste is. 8)

Maar de besproken plug and play einddempers zijn de enigste in de markt?
Love the potiential

Bunny

Sportex heeft er ook nog 1, die kan je vinden op eBay.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

TeSprouT

Bunny, thnx voor je tip ik heb het even opgezocht en je bedoeld deze?

Ziet er niet verkeerd uit en is voor een schappelijke prijs! ;D Iemand ervaring met deze einddemper? Ben wel benieuwd naar het geluid.
Love the potiential

Bunny

Ik heb hem thuis liggen :P hij moet er nog onder

.(\__/).

TeSprouT

Citaat van: Bunny op 11 juni 2011, 11:52:23
Ik heb hem thuis liggen :P hij moet er nog onder

Okee ook via ebay? Wat is de levertijd ongeveer?
Als hij erop zit, let me know! Ben wel benieuwd! 8)
Love the potiential

Bunny

Ja via eBay, ongeveer een weekje. Komt uit Engeland dus hoeft niet zo lang te duren :P

.(\__/).

richardwbb

Oeh, die wil ik ook graag even horen.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

ik ga het je eerlijk zeggen... iedere keer als ik je wagen zie... moet ik denken aan hoe ik begon met mijn rode :P

toch mis ik hem me oude (het rode) monstertje!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Defqon op 18 juni 2011, 18:28:20
ik ga het je eerlijk zeggen... iedere keer als ik je wagen zie... moet ik denken aan hoe ik begon met mijn rode :P

toch mis ik hem me oude (het rode) monstertje!

Dat zie ik als compliment! Heb nog nooit je oude rode wagen gezien, wist ook niet dat je die gehad hebt. Maar je black pearl vind ik Onwijs gaaf! Heb je niet toevallig nog een foto van je oude rode micra? Ben wel nieuwsgierig!

Voor mijn micra heb ik nog wel paar leuke ideeën die ik zeker wil uitvoeren! Mij draait hrt voornamelijk om styling dat vind ik het leukste. Qua tuning zal ik alleen een cold air intake en een sporteinddemper. Dit doe ik dan meer voor geluid dan preformance. 8)
Love the potiential

Rob

oeh nu ga je sentiment oproepen :P

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

he een gouwe auwe.

jammer dat je toen die achterste spoilers er niet vanaf heb gehaald.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]