TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Citaat van: Red Racer op 21 augustus 2011, 12:40:44
Dat is nog eens een zeeeeer handige en makkelijke tipo van jouw O0

''voor een logo gewoon een fohn en een tandenflos draadje''

je kan dat sleepook idd netjes rood maken en een subtiele rode pijl er naartoe plakken ;)

Is zeker handig, op deze manier ging het meeste lijm wel mee en met de tandenflos beschadig je de lak niet.

Ja lijkt mij ook wel erg vet om die sleep rood te maken. Als het beetje weer is ga ik het gewoon proberen, vind ik het niks kan die altijd weer zwart gemaakt worden. ;)

Citaat van: Riesh op 22 augustus 2011, 20:38:39
Ik zou die reflectorplaat ook laten zitten, je weet nooit wat er meekomt als je die gaat verwijderen.

Dat is dus precies wat ik ook dacht en daarnaast vind ik het bij deze auto ook niet lelijk. Heel er opvallen doet hij niet vind ik.  O0
Love the potiential

TeSprouT

Morgen spannende dag, de auto mag op voor APK!  :)

Ik verwacht zelf in ieder geval geen problemen. O0

Love the potiential

TeSprouT

UPDATE: De Micra is gisteren door de keuring gekomen, helaas niet zonder problemen. Er moest een gedeelte aan de voorbalk gelast worden, de apk was dus iets duurder uitgevallen dan verwacht maar wel nu goedgekeurd! Ik kan er in ieder geval weer een jaar tegen aan! ;D

Ook is de Remus einddemper gemonteerd, update hierover volgt nog.  O0
Love the potiential

dimimicra

Red Racer

Geweldig om te horen.

En van harte met je apk rene.
we zien de update wel van de remus.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Ik had jullie nog een update beloofd over mijn nieuwe uitlaat. Aangezien ik mijn APK had heb ik direct afgesproken met het bedrijf dat zij ook mijn uitlaat zouden monteren, dit scheelt voor mij in ieder geval een hoop gekloot op straat.

Wel heb ik gevraagd om mijn oude uitlaat mee terug te geven, tot mijn verbazing hoorde ik dat mijn auto met oude einddemper door de keuring was gekomen. Ik was er heilig van overtuigd dat mijn einddemper lek zou zijn.  ???

Erg goed zag hij er in ieder geval er niet meer uit:

Wat hou je dan uiteindelijk nog over van de uitlaat, het sierstukje:

Hier heb ik mijn vriendin gelukkig mee kunnen maken op haar Opel Corsa:  ;D

Maar goed toch mijn Remus einddemper laten plaatsen want die moest er toch onder komen!  ;) Hij staat echt super!

Het geluid is ook prima, niet overdreven hard maar wel lekker zwaar geluid die je hoort als je op toeren komt. Ik wilde hierover nog een filmpje maken, deze houden jullie echter nog even tegoed van mij.  O0

Love the potiential

Red Racer

jajaja, netjes hoor een prima remusie er onder ;)

je kan nu remus nl een email sturen dat je een remus voor je micra heb gekocht en of ze nog stickers voor je hebben.

heb voor me ma dr corolla een set van 4 thuis gestuurd gekregen.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Citaat van: Red Racer op 05 september 2011, 18:25:52
jajaja, netjes hoor een prima remusie er onder ;)

je kan nu remus nl een email sturen dat je een remus voor je micra heb gekocht en of ze nog stickers voor je hebben.

heb voor me ma dr corolla een set van 4 thuis gestuurd gekregen.

jaa netjes toch? ben er zelf ook erg blij mee!

Bedankt voor je tip dat ga ik zeker proberen! eens kijken of ik dan ook een paar stickertjes toegestuurd krijg! ;D
Love the potiential

TeSprouT

Op advies van Patrick even Remus NL gemailt om te vragen of het mogelijk was wat stickers te ontvangen. Deze heb ik vandaag dus gekregen en niet te zuinig ook!  ;D

Nu even verzinnen welke ik eventueel gebruik voor op de auto en waar...  Suggesties zijn altijd welkom! O0
Love the potiential

Joery-Joery

Je hebt er bijna een 2e micra voor nodig  ;D

TeSprouT

Citaat van: Joery-Joery op 07 september 2011, 13:00:01
Je hebt er bijna een 2e micra voor nodig  ;D

Haha jaa idd zoiets dacht ik ook al! Ik ga ze ook sowieso niet allemaal gebruiken ik twijfel zelfs of ik ze gebruik, maar misschien is 1 of 2 wel leuk. ;D
Love the potiential

emiel

O0

mooi dat de APK gelukt is (ondanks het laswerk).

Ziet er stoer uit die Remus-demper  8)

TeSprouT

Citaat van: emiel op 07 september 2011, 14:57:02
O0

mooi dat de APK gelukt is (ondanks het laswerk).

Ziet er stoer uit die Remus-demper  8)

Hey Emiel,

Thnx voor het compliment! ;D Ben er zelf ook erg blij mee en ook dat de APK weer goed is.
Love the potiential

Red Racer

Jemig he Rene O0, dat is nog een hoop stickers die je hebt ontvangen ;)

ik kreeg er maar een stuk of 3 van die kleintjes

jy heb er helemaal 8  :o

Jaar.''[/size]

TeSprouT

Vandaag even wat kleine dingetjes gedaan aan de Micra. Zoals hierboven te lezen is heb ik enkele Remus stickers ontvangen, twee hiervan heb ik vandaag een mooi plekje gegeven.

Ook ben ik aan de voorkant bezig geweest, mijn speelhaak heb ik namelijk rood gemaakt!

En zo is het uiteindelijk geworden:

Ik vind het zelf wel een heel tof effect geven!  ;D Ook heb ik een filmpje gemaakt van mn uitlaat alleen moet ik even kijken hoe ik deze kan uploaden.  O0
Love the potiential