TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Red Racer

ziet ern netjes uit O0 toppie.

als je de buis andersa meeneemt naar brezan of een andere automaterialen zaak kunen ze daar mischhien wel een dopje voor je zoeken.

je kan later op een beter of een duurder filter er op monteren als het filter af raakt.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Ziet er mooi en indrukwekkend uit!
Ben benieuwd als ie op je Micra is gemonteerd.
Een mooi geluid zal ie geven, dat is zeker...

TeSprouT

Thnx allemaal! ;D

Ben zelf ook erg benieuwd maar heel even geduld dan zullen we het weten. Voor een stop op de buis ga ik morgen denk even langs de Brezan of iets dergelijks, anders hebben we hier in de buurt nog wel een materialen zaak die van alles heeft dus moet goed komen. Ook gelijk een carterdamp filter halen dan kan ik zaterdag alles installeren! O0
Love the potiential

dimimicra

TeSprouT

Citaat van: dimimicra op 06 december 2011, 21:05:48
geluid van mijn micra met CAI van Luigi :

Gaaf man, ik heb gereageerd in je eigen topic! ;D
Love the potiential

TeSprouT

Jaa gisteren was het zover de CAI is geinstalleerd! Wat een gaaf geluid geeft dat zeg! Ik ben in ieder geval erg blij met het resultaat!  8)

Plaatjes!

Love the potiential

Chrismo

Volgens mij mis ik wat. Tussen het klepdeksel en de buis moet toch een slangetje zitten? Lijkt alsof beide pijpjes open zijn zonder slang....zo zuig je ongefilterde lucht aan. Lijkt me niet helemaal verstandig met dit stoffige weer ;-)

TeSprouT

Haha nee dat kleine filtertje zit op de kleppendeksel dus is afgesloten. Dat buisje op die grote buis heb ik afgedicht dus dat kan geen lucht aangezogen worden. Ik zal later daar een foto van plaatsen hoe ik dat gedaan heb zit nu op mijn mobiel.
Love the potiential

TeSprouT

@Chrismo

Kijk op deze manier is dat buisje afgestopt! De pijp is dus  goed afgesloten en het lucht kan alleen via het filter worden aangezogen.  ;D

Op de kleppendeksel heb ik een carterfilter geplaatst zodat deze ook gefilterd wordt en geen vuile lucht bij kan komen. Toch bedankt voor je opmerking!  :)
Love the potiential

Red Racer

zozo dat ziet er netjes uit, ook hoe je dat pijpje van de buis heb afgedicht.

zit de buis en filter vast met een beugel?
wel een filmpje van de sound plaatsen he ;)

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

@red racer thnx! Ik ben er zelf ook erg blij mee! De buis en het filter zit vastgemonteerd met 2 beugels. Wel trilt hij lichtjes tegen de body van de auto hier ga ik nog wat aan doen om dit tegen te gaan. Had vandaag helaas geen tijd ervoor.

Filmpje van de sound houden jullie zeker tegoed! ;D
Love the potiential

2yellow4u

Ziet er goed uit! Alleen je motor ook nog ff schoon maken..
Merk je dat je iets meer power hebt?
Het zal een zo'n 5 tot 8 pk schelen, afhankelijk van of je een sportuitlaat hebt.

TeSprouT

Citaat van: 2yellow4u op 12 december 2011, 13:31:29
Ziet er goed uit! Alleen je motor ook nog ff schoon maken..
Merk je dat je iets meer power hebt?
Het zal een zo'n 5 tot 8 pk schelen, afhankelijk van of je een sportuitlaat hebt.

Jaa dat schoonmaken van mijn motor staat al hoog op mijn lijstje alleen weet ik niet hoe ik dat het beste kan doen? ???

Ik wil mn kleppendeksel ook een goede schoonmaakbeurt geven. Ik merk in mijn mid en hig toeren dat de wagen wel meer power heeft, hoeveel PK het is durf ik niet te zeggen. Ik heb een Remus sportpijp er onder hangen.
Love the potiential

TeSprouT

Love the potiential