TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Defqon op 12 december 2011, 19:52:54
netjes kerel!

Thnx man! Ben er zelf erg blij mee! De Micra gromt nu lekker. ;D
Love the potiential

Rob

I have a need for speed

TeSprouT

Zeker! In het echt is het geluid trouwens een stuk luider dan op het filmpje, ik zat het even terug te luisteren. Maar het geeft een idee! ;D
Love the potiential

TeSprouT

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling toegewenst! Ik heb goede voornemens voor het uiterlijk van de Micra dus genoeg te doen in komend voorjaar! Voor nu mooie afsluiter van dit jaar met een foto hoe de Micra er nu bij staat! O0

Love the potiential

Rob

I have a need for speed

TeSprouT

Gisteren even langs de garage hier in de buurt gereden, de laatste tijd bij vochtig weer begon de micra een piepend geluid te maken wanneer je flink gas gaf verdween dit gepiep weer. De V snaren waren dus aan vervanging toe, ik had hier zelf nog naar gekeken en ze zagen er uitgedroogd uit en hingen wat slap.

Bij de garage aangekomen kon mijn wagen direct de werkplaats in en gingen ze aan de slag. Het vervangen van de v snaren was hoog nodig zelfs, het was flink ingescheurd en er miste zelfs al een gedeelte op de band.

Nu weer gloednieuwe, ik kan er weer ef tegenaan! O0
Love the potiential

Red Racer

het zijn de de dingen die je op de weg houden en je kan er nu weer vol tegenaan.
O0

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Zojuist gave update gereserveerd. Zaterdag op halen! O0

Het heeft niet zo zeer met styling te maken, maar wel met performance. Ik laat nog even in het midden wat het is! Spanning! ;D
Love the potiential

Red Racer

????? benieuwd!

uitlaat heb je al,luchtfilter heb je al??? wat zal het zijn.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Citaat van: Red Racer op 16 januari 2012, 20:25:48
????? benieuwd!

uitlaat heb je al,luchtfilter heb je al??? wat zal het zijn.

Klopt! Met deze update zal ik ook geen vermogen winnen, dus je moet in een andere hoek denken! ;D
Love the potiential

Red Racer

Ik geef het op, heb je een kleine tip van de sluier.

velgen, nokassen?

Jaar.''[/size]

TeSprouT

Heeft te maken met wegligging, beter bochtgedrag! O0

Love the potiential

Red Racer

weert het wel maar verklap ut niet ;)

Jaar.''[/size]

TeSprouT

Haha, ik zorg in ieder geval dat ik de update heb voor de meeting van 4 maart. ;D
Love the potiential