TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Red Racer

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Love the potiential

Milo

Vind ze zelf iets te donker bewerkt, verder overigens: erg mooi! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

Ik was gister niet helemaal wakker, wat voor updates had je nou? :)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

TeSprouT

Haha klopt, ik heb ook niet uitgebreid alles laten zien. Dat deed niemand dus wist niet of dat het gepast was. (kan patserig overkomen?  :P )

Maar een enkeling had het wel gezien. Ik zit nu op mijn werk dus zal vanavond het een en ander posten! O0
Love the potiential

Rob

ja idd ik wacht :P schiet is op :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Eindelijk de updates!

Tijdens de meet ben ik er niet echt aan toe gekomen uitgebreid mijn updates te laten zien, een enkeling heeft het wel gezien maar vooralsnog ook hier de updates. Deze updates zijn nog maar het begin, ik ben in het voorjaar ook het een en ander van plan, wat ervan terecht komt weet ik niet maar dat zien we vanzelf wel! ;D

Update 1: Tellerbak met toerenteller.

Jaja eindelijk is het Super S interieur compleet, ik heb nu ook een toerenteller! Ik heb deze van Roy (Blackout) over kunnen nemen voor een nette prijs. Heb wel mijn eigen kilometer teller overgezet aangezien mijne op 115 dkm staat en de oude van Roy op 192 dkm. Easy job was zo overgezet, thnx voor de tips nog Jeroen330.

Foto:

Update 2: OMP veerpootbrug.

Op marktplaats ben ik deze tegengekomen, was in de buurt dus een net bod gedaan en direct akkoord. Weekend erop wezen ophalen, bleek die jongen ook een oud lid te zijn van de MFC. Kleine wereld zo! ;D

de veerpootbrug had wat afgebladderd verf, dit heb ik bewerkt (niet heel netjes maar zolang het maar niet roest). Gelijk gemonteerd. Merk wel iets verschil wanneer ik hard door de bochten ga.

Foto:

Verder ben ik aan het kloten geweest met mijn banden, ik was benieuwd hoe het zou staan als mijn bandenletters wit zouden zijn. Aangezien mijn banden binnenkort toch vervangen moeten worden waagde ik het er maar eens op.

Het resultaat:

Daarachter nog mijn vriendin dr auto op de foto (opel corsa)

Na enige tijd wat wennen, vind het niet verkeerd staan heeft wel wat. Verder nog een foto van het totaal! O0

Love the potiential

Taxloss

Ziet er goed uit hoor.
Fijn he een toerenteller? Vind ik wel. haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

TeSprouT

Citaat van: Taxloss op 05 maart 2012, 20:49:24
Ziet er goed uit hoor.
Fijn he een toerenteller? Vind ik wel. haha

Jaa echt heel fijn en sportiever! Ook eerste keer dat ik met toerenteller rij, alle auto's hiervoor hadden het ook niet.  ;D
Love the potiential

Xander

Ik heb ook nog een tellerunit van een super s liggen (voornamelijk voor de toerenteller) maar ik heb geen idee hoe of te waar ik die toerenteller moet aansluiten.

Kan jij me misschien een beetje op weg helpen?

Gr, Xander

Xander

niet in jouw topic natuurlijk, had ik er net ff bij moeten zetten.

Excuus daarvoor.  :-[

Xander

die witte letters op je banden zien er echt wel stoer uit.  O0

TeSprouT

Citaat van: Xander op 05 maart 2012, 21:36:20
Ik heb ook nog een tellerunit van een super s liggen (voornamelijk voor de toerenteller) maar ik heb geen idee hoe of te waar ik die toerenteller moet aansluiten.

Kan jij me misschien een beetje op weg helpen?

Gr, Xander

Hey Xander,

Maakt niet uit hoor, maar bij mij was het heel simpel, zoals je oude tellerhuis eruit komt zo bouw je de nieuwe met toerenteller terug. het is gewoon plug n play.

Aan de achterkant heb je 3 stekkers en bij de tellerhuis met toerenteller ook. bij mij werkte dat direct.

De km teller overzetten kon ik de gehele km unit eruit schroeven (2 schroefjes voor en 4 aan de achterkant. De km teller valt er dan vanzelf uit dan is het een kwestie van overzetten.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. Anders kun je me nog wel PM! ;D

Citaat van: Xander op 05 maart 2012, 21:38:47
die witte letters op je banden zien er echt wel stoer uit.  O0

Thnx voor compliment, na wat wennen vind ik het ook stoer! ;D
Love the potiential