TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Xander

als t echt zo makkelijk is dan zal t mij ook wel lukken...

ben benieuwd... Thanx voor de uitleg... O0

TeSprouT

Citaat van: Xander op 05 maart 2012, 22:32:46
als t echt zo makkelijk is dan zal t mij ook wel lukken...

ben benieuwd... Thanx voor de uitleg... O0

Bij mij was het in ieder geval zo klaar. Heb er in totaal 15 min over gedaan zegt genoeg toch? Ik zal je morgen nog wel ef de uitleg ik ik van jeroen heb gehad doorsturen in pm. Dat heeft mij geholpen O0
Love the potiential

terl

waar heb jij al die lampjes gekocht voor de tellerbak? want bij mij doet de km en toeren verlichting het niet en het lampje bij de tijd!

endless project =D

TeSprouT

Citaat van: terl op 06 maart 2012, 01:32:23
waar heb jij al die lampjes gekocht voor de tellerbak? want bij mij doet de km en toeren verlichting het niet en het lampje bij de tijd!

Die heb ik gewoon gekocht bij de winkel auto electra hier in de buurt volgens mij waren ze van autostyle maar weet het niet zeker zal straks eens kijken. Ben op dit moment op mijn werk.

Maat is T5

Lampje voor de tijd verlichting heb ik gewoon standaard gehouden, zonder led dus. Ik heb ik totaal 4 lampjes vervangen.

Love the potiential

Rob

goed bezig kerel :)

ben benieuwd naar de volgende update's
teller ombouw is idd zo gedaan kwestie van goed kijken ook ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Rob op 06 maart 2012, 16:07:30
goed bezig kerel :)

ben benieuwd naar de volgende update's
teller ombouw is idd zo gedaan kwestie van goed kijken ook ;)

Thnx man! ;D

Ik ben zelf ook wel erg benieuwd hoe de volgende update's uitpakken. Binnenkort maar eens een start aan maken! O0

Zit zelf ook beetje te denken voor een goede naam voor de auto, maar is lastig.
Love the potiential

TeSprouT

Nieuwe update in de bestelling. Wil al een hele tijd witte zijknippers, in nederland niet te vinden. Dus vandaag op ebay setje uit Engeland besteld! ;D

Nu afwachten tot het binnen is...
Love the potiential

Rob

I have a need for speed

TeSprouT

Zoals ik al eerder heb aangegeven ga ik straks als het weer lekker voorjaarsweer is het een en ander proberen te doen aan de Micra. Ideeën heb ik genoeg ik weet alleen niet hoe de uitwerking hiervan zal zijn. Om jullie een indruk te geven welke kant ik op wil gaan heb ik het een en ander gephotoshopt (alleen de voorkant, achterkant zal ook veranderen). Hou me er niet aan vast dit is het idee wat ik heb, ik weet alleen niet of het ook echt gaat lukken.  

Wel heb ik een mooie naam voor het project en de auto bedacht, The Red Delight.  8)

Wat nog ontbreekt op de foto hierboven zijn LM velgen, hier ben ik al wel mee bezig dus die komen als het goed is ook. Verder heb ik al het een en ander verzameld aan spullen waar ik mee aan de slag kan. Ik zoek echter nog OEM sideskirts van een honda civic (ongespoten uit 1995).

Ben benieuwd wat jullie vinden. O0
Love the potiential

Rob

mooie plannen :)

oem honda skirst...
http://link.marktplaats.nl/533442949

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Rob op 17 maart 2012, 17:59:57
mooie plannen :)

oem honda skirst...
http://link.marktplaats.nl/533442949

Thnx voor het zoeken rob! Ik zoek alleen ongespoten skirts oem van de civic. Toch bedankt! O0
Love the potiential

Rob

zal me ogen open houden voor je ;)

I have a need for speed

Rob

I have a need for speed

TeSprouT

Juist rob! Die zijn het volgensmij! Dat heb je snel gevonden ik zie ze nooit! Morgen ef goed bekijken zit op mn mobiel nu. Thnx gozert! O0
Love the potiential

Rob

op civic gezocht en dan onderdelen :P

I have a need for speed