TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Citaat van: Riesh op 22 augustus 2012, 21:04:39
Ook ik ben nog steeds bereid je daar mee te helpen. Ik heb  een professionele verenklem liggen

Thnx riesh ik doelde ook op jou en andere! Zeker handig, ik heb wat dat betreft twee linker handen haha! ;) Maar jij woond aardig in de buurt toch?

Verder terug te komen op de trilling, ik heb de banden laten nameten op profieldiepte, twee keer laten balanceren, finish balancing en uitlijnen. Het trillen is wel een stuk minder maar nog niet weg. Ik heb nooit echt gelet op het naafgat vandaar dat ik deze wil nameten, verkeerde centreerringen kunnen ook leiden tot trillingen in het stuur en dit is gemakkelijk uit te sluiten als oorzaak. Hopelijk is dit de oplossing!
Love the potiential

Riesh

aan de wielen te zien den k ik dat zed van een vw af komen, daar zit zeker weten een grotere naaf op.

en ja Maassluis - Hellevoetsluis is een half uurtje
Micra Addict

TeSprouT

Citaat van: Riesh op 22 augustus 2012, 23:07:35
aan de wielen te zien den k ik dat zed van een vw af komen, daar zit zeker weten een grotere naaf op.

en ja Maassluis - Hellevoetsluis is een half uurtje

Ja het zijn RH Velgen, probeer al een tijd achter het type te komen maar die kan ik nergens terug vinden. Klopt dat je deze velgen vaak op VW ziet vandaar dat ik deze mogelijke oorzaak wil uitsluiten.

Kijk dat is zeker in de buurt! Wellicht een idee om x langs te racen, weet niet o het veel werk is? ???
Love the potiential

Riesh

uurtje of 2 / 3 afhankelijk van de koffie pauzes en het weer :)
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 22 augustus 2012, 23:38:26
uurtje of 2 / 3 afhankelijk van de koffie pauzes en het weer :)

En bij Riesh heb je veel koffie pauzes dus ga maar uit van een aantal uur ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

terl

endless project =D

TeSprouT

Haha maar dat klinkt niet verkeerd en nog gezellig ook, neem ik de gevulde koeken mee! ;) Misschien een idee even te kijken wanneer het uit komt om dat te doen?
Love the potiential

TeSprouT

Gisteren samen met mijn schoonpa aan de slag gegaan met de voorbumper, het werk viel nog behoorlijk tegen. De meeste moeren en bouten waren behoorlijk krokant, gelukkig heeft mijn schoonpa een behoorlijk arsenaal aan gereedschap en konden we werken in de garage.

Als eerst de grill en voorbumper eraf!

Daarna was het tijd om de nieuwe bumper te monteren, was nog een heel gedoe om dit pas te maken. De bumpersteunen van de super s bleken anders te zijn dan het origineel, dit hebben we pas kunnen maken.

Nu paste de bumper wel en was hij eindelijk gemonteerd!

Helaas kwam er direct weer een probleem naar voren, het sleepoogkapje past niet over het originele sleepoog.

Dus een hefboom gemaakt en het sleepoog verbogen naar onderen, daarna het kapje pas gemaakt zodat hij wel over het sleepoog past.

Ben enorm tevreden! ;D

Ik heb echter nog één probleem, ik heb twee stekkers gevonden. Echter bleek dit niet de stekkers zijn die op de stekkers van de mistlampen passen. Ik heb met Rob hierover gesproken echter ontbreken de stekkers op de plek die hij aanwees. Wellicht weten mensen hier of er verloop stukken moeten tussen de gevonden stekkers van mij en de mistlampen?

Verder is de volgende stap VERLAGEN! Jaja eindelijk! Hierover zal ik @Riesh nog even contacten of hij mij hierbij kan helpen en wanneer dit uit komt.
Love the potiential

Milo

wow, staat egt bruut man!
Veel beter als ik eigenlijk had gedacht, super!
Nu nog verlagen en hij komt er nóg mooier uit!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

TeSprouT

Thnx iedereen! ;D

Verlagen is inderdaad de volgende stap, hierna heb ik nog een paar ideeën die ik graag wil uitvoeren. Heb o.a. nog sideskirts liggen. :)
Love the potiential

Dinky

Lekker bezig!!!
Staat veel beter! ;)
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Joery-Joery

Riesh

Het wordt nog wel eens wat, laat me maar weten wanneer je wilt verlagen.
Zal ik de slijptol vast klaarleggen om m extra te verlagen :)

De booskijkers vind ik er nu eigenlijk niet meer bijpassen in het zwart
Micra Addict

TeSprouT

Citaat van: Riesh op 26 augustus 2012, 14:11:07
Het wordt nog wel eens wat, laat me maar weten wanneer je wilt verlagen.
Zal ik de slijptol vast klaarleggen om m extra te verlagen :)

De booskijkers vind ik er nu eigenlijk niet meer bijpassen in het zwart

Ik zal je er wel even een PM over sturen. De slijptol zal niet nodig zijn haha! Vind die 35 mm verlagin wel genoeg.

Booskijkers passen wat minder nu inderdaad, maar ik ga nog wat meer zwarte elementen toevoegen zodat het wel meer een geheel wordt! ;D
Love the potiential