TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Riesh

welk skirts heb je ook al weer Rene ?
Micra Addict

TeSprouT

Ik heb de skirts van een honda civic, gewoon OEM van honda. Deze zouden dan ingekort moeten worden en zat zelf ook te denken aan kitten.
Love the potiential

TeSprouT

Love the potiential

TeSprouT

Kleine update!

Ik wil de Micra iets meer power geven en ben op mijn gemak aan het rondkijken voor wat performance parts. Via Ken kan ik de 1.3 nokkenassen krijgen (super bedankt alvast kerel!) dus die zijn al binnen. Verder wil ik de GA15 throttle body aanschaffen en ben ik nog op m'n gemak op zoek naar een Janspeed spruitstuk.

Echter kwam ik op MP een advertentie tegen van stuurbekrachtiging onderdelen voor de K11. Dat is iets wat ik wel mis op mijn Micra en vroeg mij dus af hoe gemakkelijk dit is in te bouwen? Als dit goed te doen is overweeg ik dit aan te schaffen. Ik kon niet zo snel informatie vinden op de site, dus wellicht dat iemand hier mij wat wijzer kan maken. Thnx alvast! O0

Wat heb ik naast deze onderdelen nog meer nodig? http://link.marktplaats.nl/738789854
Love the potiential

Riesh

dit is alleen de pomp met reservoir, je hebt dan ook nog een bekrachtigd stuurhuis nodig
Micra Addict

lurtz

dacht dat jeroen zijn ombouw kit te koop hebt omdat hij zelf dit niet op zijn circuit auto wou hebben.
dit zijn wel klussen die een weekend in beslag nemen

TeSprouT

Citaat van: Riesh op 03 november 2013, 23:07:00
dit is alleen de pomp met reservoir, je hebt dan ook nog een bekrachtigd stuurhuis nodig
Citaat van: lurtz op 04 november 2013, 01:18:04
dacht dat jeroen zijn ombouw kit te koop hebt omdat hij zelf dit niet op zijn circuit auto wou hebben.
dit zijn wel klussen die een weekend in beslag nemen

Thnx voor de info, ik wil zelf even kijken of het uberhaupt te doen is. Zou voor mij echt een verbetering zijn op de Micra!

Vind het ook zonde om te kijken naar een andere Micra die het standaard heeft want deze is technisch en nu na het laswerk ook qua carrosserie perfect.  8)
Love the potiential

lurtz

Jeroen330

Ik heb geen bekrachtigd stuurhuis over momenteel, maar ik heb misschien binnenkort wel een sloper staan waar het wel op zit..

Wat Kevin zegt.. een klote klus, maar niet onmogelijk...

TeSprouT

Citaat van: Jeroen330 op 04 november 2013, 14:36:52
Ik heb geen bekrachtigd stuurhuis over momenteel, maar ik heb misschien binnenkort wel een sloper staan waar het wel op zit..

Wat Kevin zegt.. een klote klus, maar niet onmogelijk...

Thnx voor je feedback, hou me maar op de hoogte als het zover is Jeroen! We app'en wel even ook over het werk dat gedaan moet worden en of het überhaupt te doen is voor mij...
Love the potiential

Jeroen330

Ik zou het even laten doen.. Dan zit je achteraf niet met gekke lekkages enzo.. Das alleen maar vervelend

TeSprouT

Ja heb je ook gelijk in, ik ga ook informeren bij wat kennissen die monteur zijn of zij mij kunnen helpen hierbij. Anders is jouw optie ook een goede overweging mits het leuk blijft qua kosten.
Love the potiential

TeSprouT

Vandaag goed nieuws, ik heb mede dankzij MFC'ers eindelijk dan een MS center spoiler op de kop kunnen tikken. Het mooiste is heb gaat om de volledige achterklep en is nog rood ook!

Nu ga ik eens voor mijzelf bedenken wat ik doe, de center spoiler overzetten op mijn achterklep (die met reflectorplaat). Of de volledige achterklep wisselen?

derde optie is volledige achterklep wisselen en super s dakspoiler overzetten op nieuwe achterklep. Ik ga dr nog eens over nadenken. Meningen zijn welkom O0

Love the potiential

Milo

Zou eerst ff kijken of je de midspoiler goed los krijgt of niet.

Een hoop van je foto's doen het btw niet meer man, wilde ff trugkijken in je topic maar zijn allemaal pleite (ook je signature).
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Aah shit je heb gelijk en weet ook al hoe het komt. Heb pas m'n Hyves verwijderd die ik gebruikte om mn foto's door te zetten hierheen. Maar aangezien Hyves weg gaat wilde ik daar alles weg hebben. Ik ga vanavond even kijken en zorgen dat de belangrijkste foto's weer werken.

Thnx voor het melden!
Love the potiential