TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Leo

je moet alleen ff paar draadjes omleggen.

nu heb je immers je mistlicht en achteruitrijlicht onder en bij deze zit het in het midden

je hoeft de connectors e.d. niet aan te passen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob

die spoiler zit met 2 schroefjes vast dus ik zou hem los maken :P
ff draadje er achter langs en hij is los
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Citaat van: Rob op 12 november 2013, 16:58:07
die spoiler zit met 2 schroefjes vast dus ik zou hem los maken :P
ff draadje er achter langs en hij is los

Voor hetzelfde geldt zit ie gekit, dan wordt het een ander verhaal, zeker nu de koude tijden eraan komen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

zit hij ook wel op die punten waar de schroefjes zitten ff ijzerdraadje er tussen door en klaar stelt niks voor
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Jaja vandaag was het dan zover! Ik kon de achterklep met MS Design spoilers ophalen, dus ging mijn rit naar Leiden. Toen ik aankwam was de achterklep al gedemonteerd voor mij, echt top! (aanrader Sloperij de graaf)  O0

Snel naar de achterklep gekeken en enkele positieve verassingen en 1 negatieve... (zie foto) Al met al ben ik zeer blij! Hans vertelde mij dat er enorm veel animo was voor deze klep, ik ben erg blij dat hij hem voor mij heeft vastgehouden.  8)

Foto's!

Het paste echt maar net!

De klep kleurt nog erg mooi, wel een wasbeurt nodig en mijn zwarte hendel zal over gebouwd moeten worden. Groot voordeel is dat er een derde remlicht ingebouwd is! ;D

Helaas is dit wel een heel lelijke plek... ik krijg hem niet doorgeduwd met mijn vinger dus is niet door rot, echter heeft dit wel wat liefde nodig of ik moet mijn eigen klep houden. Adviezen?  ???

Al met al ben ik een tevreden en blij! :)
Love the potiential

Marco330

Om dit juist te behandelen moet 100% zeker de spoiler eraf. Dan goed bekijken en behandelen (kaal maken, roestomvormer erop, behandelen en opnieuw spuiten).

Ik zou deze gewoon overzetten op je huidige klep. Ik neem aan dat je gaten moet boren om deze te bevestigen? Zo ja, de gaten (blak metaal) ook even voorzien van wat rode verf en goed waterdicht maken met kit...

Wel tof dat het je gelukt is!  O0

Leo

goed om te lezen dat je de klep hebt kunnen bemachtigen O0

ben je er al achter hoe de spoilers bevestigd zitten ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

zeker weten je oude klep gebruiken, je gaat zeker weten nog meer roest tegenkomen op deze klep zodra je de spoiler erafhaalt.
Micra Addict

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Riesh op 15 november 2013, 19:03:37
zeker weten je oude klep gebruiken, je gaat zeker weten nog meer roest tegenkomen op deze klep zodra je de spoiler erafhaalt.

Dit ! en wil je alles weer netjes hebben zoals het hoor moet de hele klep opnieuw gespoten worden .
ook zal die weer strak gemaakt moeten worden ivm roest die na het schuren enkele putjes achter laat .
- beetje plamuur
- grondverf
- verf
- ABL

dan wordt dat kleppie ineens duur !
oftewel alles over zetten en de juiste dubbelzijdige tape zoeken voor de spoilers .

Riesh

vastzetten met shell kit of kelfort montagekit
Micra Addict

Joery-Joery

Gaaf hoor! zo zie je maar weer als je genoeg geduld hebt je best nog kan vinden wat je graag wilt.  O0

ex streetlegal micra

Sloperij de graaf is idd een goeie
Mooi dat je eindelijk je spoiler hebt
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

TeSprouT

Thnx all!

Jaa het is wel een erg lelijke plek en als ik jullie zo hoor kan ik idd beter de spoiler op mijn klep overzetten. Ook het derde remlicht ga ik over bouwen.

Ik weet nog niet hoe de spoilers vast zitten maar dat komt wel goed, voor het vast zetten heb ik nog de kit van mijn super s spoiler over dus komt goed! O0
Love the potiential

TeSprouT

Weer wat onderdelen gescoort, dit x performance onderdelen. Ik heb de 1.3 nokkenassen binnen, nu kijken hoe en wanneer ik ze ga monteren.

De nokkenassen via Ken gekregen (thnx gozert)! Meteen even zijn wagen bekeken, wat een super vet ding. Ben benieuwd met al je turbo plannen. O0
Love the potiential

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2