TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen330

Psydan

Gefeliciteerd! Je auto staat er echt mooi bij! Erg nette velgen voor een wintersetje ;)
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Micra Addict

Taxloss

Ziet er keurig uit zo!! Heel mooi
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Thnx allemaal! O0

@milo ja nu al die andere banden waren achter niet goed meer en twijfgeval voor apk dus voor zekerheid alvast gewisseld.
Love the potiential

Milo

Citaat van: TeSprouT op 18 oktober 2014, 15:19:26
Thnx allemaal! O0

@milo ja nu al die andere banden waren achter niet goed meer en twijfgeval voor apk dus voor zekerheid alvast gewisseld.

Oke, maar wel zonde van de banden vrees ik hoor?
Bij temperaturen hoger als 7 graden slijten deze véél harder
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Beske

TeSprouT

Citaat van: Beske op 20 oktober 2014, 11:03:26
Velgen staan hem goed  O0

Thnx! O0

Citaat van: Milo op 18 oktober 2014, 20:17:47
Oke, maar wel zonde van de banden vrees ik hoor?
Bij temperaturen hoger als 7 graden slijten deze véél harder

Ja dat is zo, maar na deze winter gaan er denk toch andere banden om heen (afhankelijk van de slijtage).
Love the potiential

TeSprouT

Helaas zojuist mijn Micra te koop gezet, dit gaat echt met enorm veel pijn in mijn hart.  :'(

Ik had een buitenkansje om de wagen van mijn schoonmoeder over te nemen, een Mazda 2 uit 2008 met 12.500 km op de teller. Aangezien ik voor mijn werk steeds vaker en verder moet reizen kon ik dit niet laten lopen. (foto's volgen)

Het neemt niet weg dat ik dit geweldige karretje ga missen en ook het enorme plezier wat ik hiermee heb beleefd. Ik blijf wel deze club volgen, de mensen zijn hier in 1 woord fantastisch!

Alle specs etc. van de wagen heb ik in een verkooptopic geplaatst, zie: http://www.micrafanclub.nl/index.php?topic=17288.new#new.

Ik hoop ook dat er iemand in de club is die dit wagentje over kan nemen, dan weet ik in ieder geval zeker dat de wagen in goede handen is. :)
Love the potiential

Leo

tijd voor een nieuw topic dus

succes met de verkoop :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict

TeSprouT

Citaat van: Leo op 07 maart 2015, 16:48:00
tijd voor een nieuw topic dus

succes met de verkoop :)

Yep! Komt binnenkort goed!

Alvast een foto van mijn nieuwe aanwinst (ongewassen):

Alle 3 de wagens naast elkaar
Love the potiential

chiba_kun

Ja, ik snap het wel hoor. Als tegen zo'n kans aanloopt, dan moet je hem niet laten lopen(rijden). Zijn mooie wagens hoor en rijden volgens mij verrassend leuk.

MartinAir

Heerlijke auto's die 2s. Maar sluit natuurlijk niet een weer opvolgende Micra uit ;)

Succes met de verkoop! (moet wel lukken denk ik voor die prijs, ik hoop dat hij hoger op andere sites staat?)
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.