Micra Power!

Gestart door Lucifer, 24 oktober 2010, 22:11:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Lucifer

van een k10, ik ga zelf maandag nog even terug voor het interieur. (als dat past)

Red Racer

ik zelf zown me twijfels maar je kan alles pas maken, de wangen van de stoelen waren nog netjes marco?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Lucifer

nee helaas niet de bestuurders kant is gescheurd, maar ik ze zien er gewoon mooi uit dus denk dat ik het laat maken door een bekende van een bekleed bedrijf.

Taxloss

Ja waren zeer zeker mooie stoelen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Citaat van: Taxloss op 06 november 2010, 19:05:40
Ja waren zeer zeker mooie stoelen

en goie zijdelinge stuen met strake bochtjes.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

#22
Gefeliciteerd met je mooie wagentje!  :duim: :duim:  
Zuinig op zijn hè..  

Lucifer

wat een ellende! mijn 400watt GTO jbl versterker deed al een beetje vreemd de plus maakte niet helemaal goed contact, als je er dan iets aan wiebelde deed hij het weer. maar gisteren wou ik hem even aandraaien en toen was er vuurwerk achter in mijn kofferbak en geen geluid meer. mooi balen dus maar ik heb nog een 200watt pioneer voor tijdelijke oplossing deze heb ik vanochtend aangesloten. Even luisteren en prima! dus ik denk ik ga even een rondje rijden om te kijken hoe hij klinkt, wanneer ik de motor start hoor ik geplof. Ik de kofferbak weer open, blijkt dat hij elke 3sec de sub heel ver uitduwt wat dit geluid geeft. iemand een idee?

2yellow4u

Hoe gaat het met je Micraatje?