Rick's マーチ Māchi K10 (Gewassen :D VERKOCHT!!)

Gestart door Rick_db, 03 december 2010, 00:31:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Rob

lekker bezig! mooi nu de rest nog
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Henkie

Dat ziet er goed uit.

Ben het ook van plan, had je de wielen er af gehaald om ze te spuiten, of heb je op straat gelegen?

enne die spuitbussen zijn die maar 2 euro?! bij de action.

Van de zomer ben ik van plan om de mijne mat zwart of camuflage te maken

ben benieuwd naar je vorderingen

Rick_db

wielen heb ik erop gehouden, met schilders tape ventiel stuk geplakt en de bouten (die worden misschien bronze of paars, denk paars :) ), gaten van de velg met keukenpapier opgevuld, speelkaarten op de velgrand en dan maar spuiten. misschien dat ik ze een keer opnieuw schuur en spuit, voor dat geld kan dat wel. binnenkort spoiler en tankklepje doen (tankklep om meteen even te kijken hoe het op plaatmateriaal houd) en als dat goed gaat de gehele auto spuiten. en anders rollen.

Rick_db

binnenkort maar even een kleine beurt uitvoeren, en ook nieuwe bougies erin..
iemand tips waar ik de nodige filters kan halen? gewoon goede budget dingen?

Rob

K&N gewoon ergens of brezam etc
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick_db

weer wat hoor :S zondag even een stuk gereden in het zonnetje, schakelt hij van zn 4 naar zn 5 enorm kut (alsof hij gewoon bijna vast zit, is echt duwen gewoon) en van zn 4 naar zn 3 loopt ook niet lekker. 1>2>3>4 wel gewoon goed, en naar achteruit ook. Zit dus alleen van 4>5 en van 4>3 .. geen gekraak, geen gepiep, niks, alleen erg klote doorschakelen.. iemand een idee? als de olie niet goed meer zou zijn zou het bij alles kut moeten lopen, evenals de koppeling verrot is lijkt me. Vanochtend had ik er niet zo'n last van, vlakbij school weer wel....

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick_db

dan zou het bij allemaal moeten zijn en altijd toch? gisternacht ook niet echt vee last van gehad...

Rick_db

morgen maar kijken wat het kost om de bakolie te vervangen

Rick_db

morgen ophalen met andere bak, volgens garagist schakelt ie goed alleen zit er  een tik in en moet ik geen lange afstanden mee rijden :S wat een onzin

Red Racer

? waarom smeert ie dan die bak je aan.

je kan dus wel weer volop gaan rijden na morgen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

#71
nou dus niet volop, want hij raad aan om geen lange afstanden te rijden.. waarom is mij ook de vraag..

- overigens, bak schakelde niet meer sinds vorige week, vandaar andere bak-

Rick_db

oude bak meegekregen, moeten nieuwe sycnros in.. kan k dat zelf of is hier iemand die dat goed voor me kan doen?

Red Racer

wat is dat dan een sycnros?
heb niks op google kunnen vinden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

ik denk dat ie de synchro ring bedoeld?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic