Jets rooie terreinwagen (K10)... vroem!

Gestart door Jetske_Dobma, 19 december 2010, 13:41:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

van harte met je rijbwijs en zorg dat je niet meer dan 3 punten behaald zodat je het opnieuw moet doen.

zullen we je op een meeting zien later?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

Aloha,

ook hier: GEFELICITEERD!!!  :wave:

En we wensen je alvast veel plezierige en veilige micra-kilometers toe!!

Emiel & Andrea

Jetske_Dobma

...volgende week vrijdag haal ik hem op!
Padom tsssss...

Jetske_Dobma

Vandaag wieldoppen gehaald, niet te bijzonder, maar wel stoer en een kleine kleurovereenkomst!

http://autostyle.nl/images/productimages/PP%205073.jpg

Volgende week vrijdag haal ik hem op heb helaas dat weekend geen tijd om eraan te klussen! Gelukkig heb ik een handige vader, dus die kan dan mooi ff radio boel inbouwen & velgen spuiten (A) Als ik dan terugkom maandags, is ie al een stuk verder af. Tegen die tijd ook maar kijken wat ik met de grill en het raamrubber ga doen.
Heb niet echt een goed photoshop programma dus een foto bewerken (bijvoorbeeld de grill zwart maken) gaat moeilijk ;)

Oke, nu nog een week wachten en zien te slagen voor 2 toetsen die in die tijd komen  :o


Weet iemand waar je leuke sierstukken kunt halen voor de uitlaat? En zijn die dingen ook echt universeel of is het eigenlijk troep en mol je je uitlaat er mee?
Padom tsssss...

Red Racer

ik had er in het begin een lueke sierpijp van laser er op en dat was nog niet zo slecht.
ik heb er ook nog eentje tuis liggen zal er dan aleen een foto van moeten maken, zal die drekt posten.

en je vader zal wel een werk krijgen want de meeste radios zijn een wirwar van kavels maar veel sterkte.

zal wel leuk staan die doppen, zal wel je orgi wielen zwart maken zodat de doppen er uit steken met het zicht.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer




een beschaafd sierpijpje :P is het iets?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

#21
als hij/zij hem niet wil pm je mij maar ff zoek er nog 1 voor een kennis
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

het is een zij hoor en ik hoor het wel van jets.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jetske_Dobma

Leuk ding, altijd leuk om te zien, maar voor mij iets te extreem ;) Ik houd wel van het glimmende en iets groter, maar dit is iets te groot.
Maar bedankt voor het aanbod! Top!

Ik zal ff verder om mij heen kijken
Padom tsssss...

Jetske_Dobma

Heb gisteren de rode rakker op gehaald. Man, wat rijdt dat lekker! Nog lekkerder dan mijn lesauto... lekker pittig!
Hij is echt nog prachtig rood maar heeft wel last van droge en harde raamrubbers. Voor de rest echt super bakkie. Heeft een korte tijd met een (onbekend) broertje gereden (nog een rode k10) richting Oss.
Zonder problemen voor het eerst meer dan 10 km gereden (300 km) en hield zich heel sterk in de wind, regen en druk verkeer. Ik ben helemaal om!

Alleen probmenen gehad op postkantoor met rijbewijs. Ik was niet bekend in het systeem bij het postkantoor.. heel raar. Na vele telefoontjes bleek dat de gemeente dingen niet goed doorgegeven heeft dus toen maar op naam van mijn broer gezet. Maak nu wel extra kosten, dus die ga ik maandag meteen declareren bij de gemeente!

Heb van Oss naar Leeuwarden gereden op een halve tank. Lijkt me wel aardig zuinig toch?

"Helaas" dit weekend bij mijn vriend, maar heb vernomen dat de volvo's de garage uitgereden zijn en dat mijn stoere karretje nu warm en droog staat haha!

Maandag poetsen en ff mooi maken zoals ik wil en dan zal ik weer ff foto's maken en posten!
Padom tsssss...

Red Racer

zozo das een heerlijk verhaal.
en mooi om te horen dat ie droog en warm staat.

als je hem heeel goed poets dan gaat het rode zeer doen aan je ogen zo schitterend.

veel geluk met je rose rakker ;) :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jetske_Dobma

#27
Zo, er is dit weekend al heel wat gebeurd!

Ff een lijstje:
- Verschrikkelijk gepoetst, vooral mosvorming weghalen
- Grill gepoetst en in de was gezet, nu weer rood zoals ie was! (foto)
- Deur- en raamrubbers weer sluitend gemaakt met voormalig volvo-rubbers (foto)
- Lekkage achterraam gefixt (foto)
- Antenne gefixt
- Stickers geplakt
- Nieuwe ruitenwissers
- Nieuwe automatten

Morgen:
- Mijn broer haalt de auto op, en collega van hem zet er nieuwe voorbanden op. Was punt van aandacht bij APK afgelopen dinsdag.
- Hoop dat ze even kunnen kijken naar een raar geluid. Als er 2 of 3 personen inzitten klinkt een geluid van ijzer op ijzer. Moet ff op de brug op even te kijken hoe dat komt.

Verder deze week:
- Op zoek naar geschikt raamrubber voor de deuren op de sloop
- Velgen ontdoen van roest en zwart spuiten
- Autoradio inbouwen. Ding krijgt op één of andere manier geen stroomtoevoer??
- Wieldoppen erop plaatsen

Later nog eens:
- Spoiler op de kop tikken
- Sportstukje op uitlaat
- Auto beter stationair laten draaien

Hier ff wat foto's van hoe het er tot nu toe uitziet. Foto's lijken wat oranje door het rare licht in de garage ::)
Padom tsssss...

Taxloss

Ziet er mooi uit hoor, gefeliciteerd met je aankoop nogmaals, misschien leuk om naar een meeting te komen?
Pannekoeken 19 februari
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed