Clubmeeting 2011 (notulen)

Gestart door Taxloss, 23 januari 2011, 12:24:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Notulen Clubmeeting 402 automotive 2011

Naamswijziging

Gezien de vele verandering in de organisatie van de club is er gekozen voor een nieuwe naam.  De oude naam 402 events voldeed niet meer aan de eisen, omdat de organisatie zich op veel meer wil richten dan alleen evenementen hebben zij gekozen voor de naam 402 automotive.

Magazine

In het blad automaxx magazine werd tot nu toe erg veel aandacht besteed aan de evenementen. Nu willen zij zich meer richten op reportages van auto's. Ook willen ze proberen meer gangbare auto's in de het blad te krijgen, zodat het voor de "gewone"rijder
ook interessant is om het blad te lezen.

Full Speed

Zoals jullie in de evenementen kladender hebben kunnen lezen is er dit jaar geen full speed te vinden in deze kalender.
Hier hebben ze voor gekozen omdat het dagbezoek afgelopen jaar erg is tegen gevallen. Dat wil zeggen mensen die aan de deur een kaartje komen om de onze auto's en van anderen te bekijken.
Verder is het sprinten een belangrijk onderdeel op deze meet. Doordat de sprintbaan erg kort is en een slecht wegdek werkt dit niet zo goed. Daarom kiezen ze ervoor om dit jaar geen Full Speed te doen.
Misschien volgend jaar wel weer, ze gaven aan dat een jaartje rust soms best goed kan zijn voor een evenement.

Automaxx Summer Edition

Op de kalender staat dit jaar wel Automaxx Summer Edition. Dat gaat wel door. Er zijn wel enige aanpassingen. Voorgaande jaren was er een grote partyzone met tenten waar allerlei soorten muziek gedraaid werden en waar men flink los kon gaan. Door de opkomst van geluidsevenementen als lowlands, defqon en dergelijke is het 402 automotive niet gelukt om een geluidsvergunning te krijgen. Ze hebben daarom besloten dat het een weekend moet worden waar autoliefhebbers gezellig met elkaar kunnen kamperen. De vaste onderdelen op autogebied blijven wel actief. Tot 23.00 's avonds mag er gewoon muziek gedraaid worden, mits het gezellig is voor de "buren". Hiermee worden niet zozeer de buren op de camping bedoeld maar de mensen die er omheen wonen. Op een aantal meetpunten op 1km afstand van het terrein mogen de DBs niet boven de 56 (als ik het goed heb) uitkomen. Er lopen mensen van de organisatie rond om de kampeerders daar op te wijzen. We worden dan ook vriendelijk verzocht ons daar aan te houden, zodat het evenment gewoon op deze manier doorgang kan blijven vinden.

JAF

JAF is verplaatst naar circuitpark in Zandvoort. De hoofdreden hiervoor is dat ze daar een ΒΌ mijl hebben om op te racen. In Assen is dat slechts 1/8 mijl. Omdat de tribunes bij het sprinten en de time attack altijd erg vol zitten willen ze de kijker tegemoed komen om het interessanter te maken door op een groter circuit te racen.

Voordelen clubleden

Voordelen voor leden van autoclubs zijn als volgt. De auto's krijgen een gratis paddockkaart ter waarde van 6 euro. Ben je geen lid van een club dan betaal je voor je auto dus wel 6 euro.
Verder krijgen clubleden een korting van 6 euro, op de persoonsentree. De entree bedraagt dan 10 euro. Normaal is de entree 16 euro (14 in de voorverkoop) De eerste bijrijder gaat waarschijnlijk ook 10 euro betalen, meerdere bijrijders betalen gewoon 16 euro. Over dit laatste wordt nog overlegd.

Indeling op meetings en evenementen

De indeling van de paddocks gaat er ook anders uitzien.
Clubs die een goede presentatie hebben, zoals een partytent, vlaggen van de club, een kraampje, een muziekinstallatie enz. Worden ingedeeld op de paddock.
De andere clubs melden zich wel aan, maar worden bij binnenkomst naar hun plek gewezen. Zodat alle clubs goed kunnen aansluiten en er geen lege velden ontstaan zoals nu wel eens het geval was.
Ook als je dan met minder mensen komt dan gepland was maakt dit niet uit, omdat je dan ter plekke een plek krijgt. Je plek is dan dus nooit te groot, of te klein meer.
Als relatief kleine club hebben we hier ook een voordeel van. We hebben namelijk geen minimale aanmeldingsaantallen meer. Kom je met 2 auto's dan mag dat ook. Dus dat is goed nieuws.

Dit was wel ongeveer wat er te vertellen viel over de clubmeeting, mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan kan je contact opnemen met ons.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...