Rick's micra K10 1990

Gestart door micrak10, 01 maart 2011, 19:34:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

je pakt het goed aan zie ik, die deurpanelen zijn het ook niet meer zoals het geweest is, gare hardboard.

het is een simpele klus dat dashbord er af te halen maar waarvoor eigenlijk voor de toevoer van de radio en speakers?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

micrak10

moest 4 speakerdraden trekken, lampjes van kachelunit en tellers vervangen, telefoonhouder inbouwen en lamelletjes van een ventilatieunit maken want die waren los geschoten.
Al met al leek het me het verstdandigst het dashboard eruit te halen;)

emiel


micrak10

Nou mensen, morgen weten we het of ik in dit monsterjte ga rijden... 13.05 afrijden!:D:P

Red Racer

veel succes en sterkte met je afrijden, gewoon normaal doen en niks onverwachts.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

Micra Addict

Vleespet


micrak10

Dankjulliewel:) tot nu toe ben ik nog niet zenuwachtig, dat scheelt alweer haha
Hopen dat ik volgende week lekker in mn micra kan gaan touren! ik zal het jullie laten weten

emiel


micrak10

Helaas onterecht door de examinator gezakt. Mag over 2 wk weer

Red Racer

Jezus he wat balen, heeft ie nog een opmerking waarom gegeven?

wat een klote weekend wordt het voor je of valt het mee.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

micrak10

dat kan je wel zeggen :-(
Eerste fout.. ik keek geen spiegels zij hij wat ik wel degelijk continu gedaan heb.
tweede: ik keerde met 3x steken, 1 kant stoeprand en andere kant parkeerhavens waar auto's stonden
3x steken moest tussen 2 stoepranden gebeuren...:S
en als derde reed ik een kruising op, met een groenstrook in het midden waar ik voor sorteerde om links te gaan zegmaar. hier kwam ik tijdens het oprijden al achter dat ik hier niet handig voor sorteerde, maar dit had ik al opgelost voordat de twee auto's die nog kwamen bij me waren..


En voor de rest ging het rijden echt super. hing geen examensfeer in de auto ofzo, gewoon relaxed gepraat enzo. Alles gezien, geen regels overtreden ofzo, niet te hard gereden
beetje onterecht allemaal en ik mag over 2 weken daarom gelukkig alweer

Rob

jammer man! suc7 met volgende keertje
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

jasperdg

Citaat van: micrak10 op 17 april 2011, 12:06:01
Eerste fout.. ik keek geen spiegels zij hij wat ik wel degelijk continu gedaan heb.
tweede: ik keerde met 3x steken, 1 kant stoeprand en andere kant parkeerhavens waar auto's stonden
3x steken moest tussen 2 stoepranden gebeuren...:S
en als derde reed ik een kruising op, met een groenstrook in het midden waar ik voor sorteerde om links te gaan zegmaar. hier kwam ik tijdens het oprijden al achter dat ik hier niet handig voor sorteerde, maar dit had ik al opgelost voordat de twee auto's die nog kwamen bij me waren..

1 Ja je moet totdat je het papiertje (roze card inmiddels) hebt laten zien dat je kijkt, dus echt overdreven met je nek draaien.
2 Wat een bullshit. Tuurlijk ga je keren bij de breedste plek die je vind, en dat zal in de praktijk vaak zijn waar auto's aan 1 kant staan
3 Dat voorsorteren doen heel veel mensen ook jaren na behalen van het rijbewijs nog niet goed, geen schande.

De eerste keer dat ik afreed was ik ook relaxed. Voor mijzelf merkte ik dat dat juist gevaarlijk was. Tweede keer geen woord gewisseld (saaie examinator ook) maar daardoor wel volledig geconcentreerd op het rijden en geslaagd!

Mooi strakke K10 heb je en goed aangepakt met die prof poetsbeurt!  O0
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Milo

Niet goed kijken gebruiken ze altijd als smoes...
Hoe vaak ik het wel niet hoor dat mensen daar op zakken terwijl ze wel gewoon fatsoenlijk en goed/vaak keken.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)