1.4tje

Gestart door Vleespet, 12 maart 2011, 21:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

2yellow4u

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Vleespet :cheer: :cheer:

Vleespet

ha ha, nou nog bedankt! (was de 27e inderdaad)

Velgen zijn vandaag of morgen binnen, dus snel er onder hopelijk!  :D

Milo

Super! Kom je naar de meet of niet?
Zoja, zorg dan dat je je velgen eronder hebt :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Vleespet

Nee daar zal ik niet bij zijn. Foto's van de vellegies komen natuurlijk hier wel te staan  O0

Milo

Citaat van: Vleespet op 01 maart 2012, 14:15:35
Nee daar zal ik niet bij zijn. Foto's van de vellegies komen natuurlijk hier wel te staan  O0
Jammer maar oke goedzo! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Vleespet

YEAH! En weer een jaartje APK, zonder vermeldingen of problemen, en dat was MET zwarte lampen gekeurd.

:wave:

Spruitstuk is ook weer gemaakt; Micra loopt weer als de greased lightning.

xx-maris-xx

gefeliciteerd met de apk

Milo

Nice Vleespet, veel plezier ermee! ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Vleespet

#128
Zit een beetje hier mee te spelen.

Mistlichten wil ik donkerder hebben. Er is niet zo veel aan de binnenkant te spuiten, dus misschien toch maar met folie. Smoke-effect.
De grilletjes en het Nissan-logo wil ik ook zwart hebben.

Dat gaat er dan ongeveer zo uit zien:



Weet iemand te vertellen hoe het Nissan-logo bij deze modellen vast zit? Met kit? Of zit er een gaatje in de kap...?

Red Racer

met de mistlampen folie zal het er goed uitkomen en het logo zit als het goed is met kit en dan 2 gaatjes op de kap geloof ik.

je zal bunny evt kunnne proberen.

heb hem er zelf nog niet vanaf gehaald.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

Waarom zal ik het weten? :P Voor zover ik weet zijn het inderdaad 2 gaatjes en kit. Nog nooit zelf gezien trouwens. Al een idee hoe je dat zwart gaat maken? Plastidip is daar heel geschikt voor en als je toch bezig bent kan je je grijze gedeelte van de bumper ook gelijk spuiten.

http://www.youtube.com/watch?v=FchIWF8Vi2Y

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

wow ziet er egt super uit Vleespet!
Moet je egt doen, ik vind het er stoer uitzien!
Al een foto'tje ervan met je velgen eronder?  ::) :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ex streetlegal micra

If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Rob

plastidip rules heb ze afgelopen zondag besteld de spuitbussen ;)
niet tevreden kan je het er zo aftrekken vergelijk het met bescherm folie
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

#134
Thanx mensen.

Ik heb bij mijn N14 GTI destijds het logo ook zwart gemaakt. Ik had daarbij de letters dicht geplamuurd en het logo met primer en mat zwart glad zwart gemaakt. Dat ga ik nu ook weer doen denk ik.
Dit was mijn auto. Logo nog net te zien....



En ik twijfel over mijn gril; ik kan 2 immi zwarte grilletjes halen en dit mooi mat zwart lakken. Of ik schuur deze op en spuit ze met primer in en maak ze zwart.
Dat plasti dip heb ik nog niet gebruikt, maar bedankt voor de tip. Misschien is het wel wat voor dit mini-projectje. Dat filmpje laat een mooi resultaat zien. Mooi spul ook waar hij mij had afgeplakt trouwens! Whats that?
Ik vind het overigens zelf wel makkelijk (en veiliger) om het logo te verwijderen voor het spuiten dan het op de auto te spuiten. Maar goed.

De bumpergril zwart maken zal wel mooi zijn inderdaad, maar zal nog niet meevallen. In ieder geval niet zo makkelijk of snel als de lampen en de kleine grilletjes. Bovendien, als ik die doe vind ik dat ik ook de onderdorpels en het achterbumper kunststof moet doen. Dan is het rondom het zelfde en kloppend.