1.4tje

Gestart door Vleespet, 12 maart 2011, 21:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Vleespet

#90
uh, volgens mij is dat niet correct.

De bouten zitten maar op 1 manier vast. (met hele kleine marges)
Daar kan je niets aan verstellen. Daarom juist bestaan magic camberbouten ook om dit alsnog mogelijk te maken.

Dus, dat het bovenop deze veerpoten zit is extra handig, omdat het dan wel versteld kan worden. Maar nogmaals, ik ben geen monteur.


Pobresh

#91
leeg

Vleespet

jep. Zo zal het meestal zijn. (micra pootjes hebben ronde gaatjes by the way)

Vandaag is ie uitgelijnd. Camber is iets bijgesteld, maar hij stond redelijk uit spoor door de verlaging. Dus nu weer alles netjes binnen fabriekswaardes.

Vleespet

De Wiechers veerpootbrug is weer retour fabrikant, ding was niet correct gelast! Dus netjes geld terug gekregen van Stroeve Motorsport.

Dus op het gemakkie eens kijken of ik er nog wat voor ga kopen...

monstermicra11

Toch raar dat ze zoiets niet checken he!
Misschien een bij rijsbergen berstellen anders?

Wel dik bakkie hoor evengoed!

Pobresh

#95
keeg

Vleespet

sja, hij was niet correct. 2 van de 4 boutgaten zaten gewoon fout en kwamen niet overeen met de bouten van de dempers bij mijn Micra, en een tweede Micra op welke ik het voor de zekerheid gecontroleerd heb.

Ik heb het met Stroeve overlegd aan de hand van wat foto's en dat was voldoende; ze hebben hem netjes terug genomen.

Wiechers is ook maar mensenwerk, dus een fout kan gemaakt worden. Die dingen worden op een mal gemaakt maar kennelijk is 1 van de ringen zeg maar verschoven bij het lassen.


Vleespet

Zo. Tijdje stil geweest op het autofront. Veel problems gehad/nog steeds. Maar niet met de auto.

Micraatje rijdt nog goed. Nieuw spruitstuk staat te wachten om te worden geplaatst.
En verder ben ik bezig voorremmen te upgraden. Kleine stapjes dusssss.
En dan toch ook maar weer op zoek naar underbrace en veerpootbrug voor de voorzijde

Bunny