1.4tje

Gestart door Vleespet, 12 maart 2011, 21:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Vleespet

#90
uh, volgens mij is dat niet correct.

De bouten zitten maar op 1 manier vast. (met hele kleine marges)
Daar kan je niets aan verstellen. Daarom juist bestaan magic camberbouten ook om dit alsnog mogelijk te maken.

Dus, dat het bovenop deze veerpoten zit is extra handig, omdat het dan wel versteld kan worden. Maar nogmaals, ik ben geen monteur.


Pobresh

#91
leeg

Vleespet

jep. Zo zal het meestal zijn. (micra pootjes hebben ronde gaatjes by the way)

Vandaag is ie uitgelijnd. Camber is iets bijgesteld, maar hij stond redelijk uit spoor door de verlaging. Dus nu weer alles netjes binnen fabriekswaardes.

Vleespet

De Wiechers veerpootbrug is weer retour fabrikant, ding was niet correct gelast! Dus netjes geld terug gekregen van Stroeve Motorsport.

Dus op het gemakkie eens kijken of ik er nog wat voor ga kopen...

monstermicra11

Toch raar dat ze zoiets niet checken he!
Misschien een bij rijsbergen berstellen anders?

Wel dik bakkie hoor evengoed!

Pobresh

#95
keeg

Vleespet

sja, hij was niet correct. 2 van de 4 boutgaten zaten gewoon fout en kwamen niet overeen met de bouten van de dempers bij mijn Micra, en een tweede Micra op welke ik het voor de zekerheid gecontroleerd heb.

Ik heb het met Stroeve overlegd aan de hand van wat foto's en dat was voldoende; ze hebben hem netjes terug genomen.

Wiechers is ook maar mensenwerk, dus een fout kan gemaakt worden. Die dingen worden op een mal gemaakt maar kennelijk is 1 van de ringen zeg maar verschoven bij het lassen.


Vleespet

Zo. Tijdje stil geweest op het autofront. Veel problems gehad/nog steeds. Maar niet met de auto.

Micraatje rijdt nog goed. Nieuw spruitstuk staat te wachten om te worden geplaatst.
En verder ben ik bezig voorremmen te upgraden. Kleine stapjes dusssss.
En dan toch ook maar weer op zoek naar underbrace en veerpootbrug voor de voorzijde

Bunny

Bevalt de schroefset ook nog steeds? Ben al druk aan het sparen :)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Vleespet

Ha ha, ja dat geloof ik!  ;D
De set bevalt erg goed hoor. Stug uiteraard, maar hij reageert erg goed op de weg. In combinatie met mijn vorige banden (195/50/15) liep hij net aan bij insturen en hard rijden. Nu heb ik de juiste maat er onder (195/45/15) en dat loopt nooit aan.
Ik schatte de verlaging op 60/40 maar dat moet ik nog eens nameten bij een standaard 1.4

De set blijft er overigens ook heel mooi uitzien, ondanks de kilometers. En de hardheidverstel-pootjes (Yahtze!) onder de kap, en in de achterbak staan ook nog eens technisch O0. Maar dat is bijzaak.

2yellow4u

Klopt, heb ik wel vaker op de site gezet..de perfecte combinatie voor
een Micra K11 met verlaging is idd bandenmaat 195/45/15 ^-^

Bunny

Dat is ideaal met verlagingsveren maar hier zit een schroefset onder, die gaan wel even wat lager dan alleen andere veren.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Vleespet

Jep, met deze maat is zoals bekend de rolomtrek ook vrijwel het zelfde als met standaard maatje. Rijdt verder goed zo. Ik wil nog wel het rollen om de lengteas verder beperken. 

Red Racer

het idd een heerlijke mooie set die ik laatst ook kon kopen voor 400 pond maar te laat was.

sparen wordt me een beetje te veel voor die 800 euro


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Vleespet

Ja, het is veel geld. Maar ja. Soms he...  ;D