Project "Boom Boom Kitty"

Gestart door Riesh, 19 april 2011, 21:44:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Riesh

Vandaag opgehaald:


Het interieur gaat er grotendeels uit en worden er nog wat kleine dingen netjes gemaakt.
Ik heb nog wel iemand met een lasapparaat nodig die me wil helpen om de deuren naar suicide doors om te bouwen.

Daarna komen er een paar woofertjes en versterkertjes in van Excalibur.
Het moet een democar worden met een knipoog naar het verleden.
Vandaar ook low budget spul erin....

Aangezien ik nog wat onderdelen ga overhouden zal ik nog wat dingen (voor weinig) te koop gaan zetten waar ikzelf niks mee kan maar waarmee ik een ander wellicht blij kan maken.

Als er iemand is met K10 dingen waarvan hij denkt: dat is mischien iets voor dit project, schroom dan niet mij te contacteren via pb, emeeuw, tamtam of met rooksignalen. (tellerbakkie met toerenteller bv)

Anyway, de schroefset ga ik allereerst verbeteren. Ik heb nog wat dingen van een corsa B liggen (pasgemaakt voor een mazda 121 bolhoedje) en dat gaat heel erg goed passen op de k10. Dan nog zorgen dat er voor en achter wat extra camber is zodat de boel wat lager kan. 13 inch chromen mangels cup velgen zijn ook al onderweg. Als ik dat mooi passend krijg dan gaan de 14 inch ook in de verkoop.
Micra Addict

Rob

zo dat zijn plannen ben benieuwt hoor
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

2yellow4u

Dat wordt een interessant project, ben benieuwd!

Red Racer

oehw dat zijn echt nette plannen,
was u die meneer waar ik mee heb gepraat dat u er intresse in had?



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

truckdriver

Ben benieuwd naar je project ! mwa spreek je morgenmiddag wel, als ik achterbank op kom halen  :) T'schiet al aardig op met mijn K10 1.2 march, middenconsole, stuur, 2 voorstoelen van een Super S zitten dr al in ! Achterbank  ;D & instrumentenpaneel van super S, volgen nog  ;D

Groetjes René

Joery-Joery

Was jij nu diegene die zo op kon noemen wat voor een audio ik in mijn rode micra k10 had zitten?

Verder leuk project, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken, dat de achterbank er uit gaat zegt al een hoop  :D

Riesh

#6
@Red Racer:
Dat klopt, ik ben die gek die er wel wat in zag..

@Joery:
ook dat klopt, dat heb je als je al zo lang met caraudio bezig bent.
Je hebt er niet de minste spullen inzitten en dan ook nog waar de meeste mensen nog nooit van gehoord zullen hebben.
Vanmiddag al zitten rekenen 10 x 12 inch low budget subje moet prima passen

@truckdriver:
Ik zal nog ff mijn adres over de pm sturen
Micra Addict

Riesh

#7
Ik heb vandaag de motorkaplifter eruit gehaald, die lag toch los. Dat was rammel 1 waaraan ik me irriteerde.
Daarna heb ik alles achter de voorstoelen eruit gehaald, dat scheelt ook al een heleboel klinkt alleen wel erg hol nu.

Einddemper tijdelijk iets omgelegd, die rammelde tegen de reservewielbak. Andere universele einddemper besteld bij 1 van mijn leveranciers. Die ga ik op de eindpijp zetten die ik nog heb liggen, dan ziet dat er ook iets beschaafder uit.

NIEUWE klapruitjes besteld (deze zitten veel te veel krassen op) , rechter voor spatbord (zat deuk in + dan kan de antenne eraf). Nieuwe stadslichtjes en dat was het wel ff.

Ohwja, ff getest met een 16 cm speaker in de linkerdeur. Klinkt best aardig, maar is nog niet helemaal wat ik wil, ik denk dat het 2x20cm + 1x16cm wordt per deur.

Morgen ff die rammelplaat die in de achterklep zit ontdreunen, het viel me op omdat ik die in de K11 die ik vroeger had ook al eens onderhanden heb genomen
Micra Addict

richardwbb


Joery-Joery

Citaat van: Riesh op 20 april 2011, 21:50:59
@Joery:
ook dat klopt, dat heb je als je al zo lang met caraudio bezig bent.
Je hebt er niet de minste spullen inzitten en dan ook nog waar de meeste mensen nog nooit van gehoord zullen hebben.
Vanmiddag al zitten rekenen 10 x 12 inch low budget subje moet prima passen

Nadat ik op showyoursound zag wie je was vond ik het ook niet zo gek dat je het zo wist op te noemen  O0 , maar het grappige is dat ik die composet ooit eens van jou heb overgenomen,  ;)

emiel

 O0

klinkt allemaal heel spannend, we zijn benieuwd!

Succes met je project,

Emiel

-Rick

Goed bezig richard :)
Succes ermee!

Rob

hoe vaak is die wagen nu al van eigenaar gewisseld eigenlijk binnen de club? 3x?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Riesh

Citaat van: Joery-Joery op 22 april 2011, 09:46:48
Nadat ik op showyoursound zag wie je was vond ik het ook niet zo gek dat je het zo wist op te noemen  O0 , maar het grappige is dat ik die composet ooit eens van jou heb overgenomen,  ;)

LOL
Citaat van: Defqon op 22 april 2011, 23:13:42
hoe vaak is die wagen nu al van eigenaar gewisseld eigenlijk binnen de club? 3x?
Als het aan mij ligt voorlopig de laatste keer, ik heb veel te veel lol met dit ding

Citaat van: -Rick op 22 april 2011, 19:49:20
Goed bezig richard :)
Succes ermee!

Thnx dat komt wel goed
Micra Addict

Taxloss

Het blijft een bijzonder wagentje en leuk dat hij steeds binnen de club blijft. Binnen de club is Riesh de 3e eigenaar.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...