Project "Boom Boom Kitty"

Gestart door Riesh, 19 april 2011, 21:44:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Riesh

iets met hinderen van voetgangers en fietsers
Micra Addict

richardwbb


Milo

Citaat van: Riesh op 22 juni 2011, 21:36:23
iets met hinderen van voetgangers en fietsers

Lol!? :P
Vage shit xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Vandaag samen met mijn dochter begonnen aan de nieuwe kleur.
Het was ff zoeken, hij moest namelijk ROZE worden. Alleen ik kon nergens mooie matte verf vinden.
Blijkt dat ze tegenwoordig ook schoolbordverf in het roze hebben en dat droogt mooi mat op.



Ik heb 1 van de (nieuwe) spatboarden zo goed als klaar, samen met het tankklepje.
Het dak en de motorkap worden in de carbon gezet.
Voor de spiegels heb ik een hele verzameling kleine hello kitty stickers in alle soorten en kleuren. Die worden dus hello kitty sticker bom.

De project naam is bij deze ook omgedoopt tot "Boom Boom Kitty"
Micra Addict

Kevertje-SYS

Ik zie 2 dingen

een Heaumeax kleurtje
en kinderarbeid :D
Als jij dan van groen af gaat..........

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

Ik vind het wel een cool project. En de eerste roze sticker had je al, dus je moet wel ff je auto aanpassen op de kleur van je sticker, nietwaar? hahah
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Henkie

Leuk man ziet er goed uit!!
Maar blijft die verf wel zitten? dacht dat dat alleen op muren en hout toepasbaar was?  graag antwoord ben zelf ook iets van plan als die verf goed blijft zitten...   
Citaat van: Taxloss op 31 juli 2011, 22:12:06
Ik vind het wel een cool project. En de eerste roze sticker had je al, dus je moet wel ff je auto aanpassen op de kleur van je sticker, nietwaar? hahah

Riesh

tsja, ik hoop het wel dat het blijft zitten.  ???  anders heb ik een probleem
Micra Addict

Henkie

ok dan...  ik blijf je volgen  hopelijk gaat het goed succes iig!!
Citaat van: Riesh op 31 juli 2011, 23:48:04
tsja, ik hoop het wel dat het blijft zitten.  ???  anders heb ik een probleem

Taxloss

Als het verf voor buiten is dan moet het kunnen volgens mij. Schoolbordverf vor binnen zal misschien minder goed blijven zitten.
Joery weet het wel hij had een oranje schoolbord 100nx, misschien kan je hem vragen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

richardwbb

Ik vind het een hele coole naam, de kleur ga ik nooit begrijpen ben ik bang. Is papa daar even mooi de klos. lol.

Pobresh

Citaat van: Riesh op 22 juni 2011, 21:36:23
iets met hinderen van voetgangers en fietsers

Nee, bij een eventuele tik/aanrijding(bochie naar rechts, fietser niet gezien) is een fietser zo verbrand door de hitte van je uitlaat. Mag dus echt niet aan de rechter kant.
Is eigenlijk net zon regel als dat je geen scherpe uitstekende delen mag hebben op je auto. maakt t letsel bij een eventuele aanrijding alleen maar groter.

Overigens schoolbordverf: wel ff goed de ondergrond ruw maken. maar er rijden heel veel autos rond met een motorkap in schoolbordverf. Dus daar zou ik me niet te druk om maken.

Milo

Citaat van: richardwbb op 01 augustus 2011, 23:28:52
Ik vind het een hele coole naam, de kleur ga ik nooit begrijpen ben ik bang. Is papa daar even mooi de klos. lol.

;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

@Pobresh:
Dat is ongeveer wat ik in het kort bedoelde ja, bedankt voor de nette uitleg.

Vandaag ff het antennegat dichtgemaakt in het nieuwe rechtervoorspatbord. Plaatje onder gekit en daarna opgevuld met vezelplamuur. Lassen zou mooier zijn, maar heb geen apparaat staan.


En nog even de kleur zoals die wordt, dit is het nieuwe linkervoorspatbord
Micra Addict

Pobresh

ach, auto wordt toch gerolt. en met een matte lak zie je minder snel oneffenheden, want de lak zelf is niet glad. Dus zo erg is dat plamuur niet. Had zelf ook gelijk de knipperlichtgaten weggelaten (mag voor apk)

Alleen ja, die kleur... later aan je dochter geven? :P