Project "Boom Boom Kitty"

Gestart door Riesh, 19 april 2011, 21:44:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevertje-SYS

Mag dat echt die knipperlichten weg of moet je ergens anders ze weer creƫren ?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Pobresh

die mogen weg. Geen apk eis. Reden daarvoor is dat op niet alle autos die dingen geleverd zijn.

Riesh

Ik heb getwijfeld over die knipperlicht gaten, maar ik laat ze toch zitten en maak de glaasjes donker.
ik ga de mistlampen in de achterbumper ook dichtmaken

De kleur is idd uitgezocht door mijn dochter
Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

De kleur ziet er goed uit, als in mooi roze, dat is natuurlijk altijd even afwachten bij het mengen omdat de verf standaard wit is.  O0

Citaat van: Henkie op 31 juli 2011, 23:28:09
Leuk man ziet er goed uit!!
Maar blijft die verf wel zitten? dacht dat dat alleen op muren en hout toepasbaar was?  graag antwoord ben zelf ook iets van plan als die verf goed blijft zitten...   
Citaat van: Taxloss op 31 juli 2011, 22:12:06
Ik vind het wel een cool project. En de eerste roze sticker had je al, dus je moet wel ff je auto aanpassen op de kleur van je sticker, nietwaar? hahah

Verf blijft prima zitten, gewoon ondergrond goed ontvetten en opschuren, afhankelijk van de kleur nog grondverf gebruiken.
Bij mijn 100NX had ik wel dat de verf na anderhalf jaar wel wat was verkleurd en er vuil in de verf zat de ik er niet meer afkreeg, dus of elk jaar even een vers jasje of een donkere kleur verf gebruiken waar vuil en misschien ook verkleuring minder opvalt.

Red Racer

Citaat van: Riesh op 02 augustus 2011, 16:43:55
Ik heb getwijfeld over die knipperlicht gaten, maar ik laat ze toch zitten en maak de glaasjes donker.
ik ga de mistlampen in de achterbumper ook dichtmaken

De kleur is idd uitgezocht door mijn dochter

pssssst.

als je een set bmw e30 knipperlichten vind met een dimlicht functie en een begin van de stekker van de sloop zijn ze bijna plug and play voor de k10


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

jij bedoelt de bumperknipperdingen ?
Micra Addict

richardwbb

#52
Jaa, de zijknippers weghalen, leuk foor vietsers.

Red Racer

Citaat van: Riesh op 02 augustus 2011, 21:41:16
jij bedoelt de bumperknipperdingen ?
idd die dingen in de voorbumper


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

Citaat van: richardwbb op 03 augustus 2011, 02:54:03
Jaa, de zijknippers weghalen, leuk foor vietsers.

net of dat uit maakt, fietsers letten toch nooit op :P
maar ik haal ze juist NIET weg, ik vind dat het een beetje hoort op dit model
Micra Addict

Pobresh

Citaat van: richardwbb op 03 augustus 2011, 02:54:03
Jaa, de zijknippers weghalen, leuk foor vietsers.

Hoe willen fietsers er op letten bij autos die er helemaal geen hebben? Trouwens, als jij af wilt slaan terwijl een fietser naast je rijdt, ben jij fout he ;)

Ik heb ze er zelf ook gewoon opzitten hoor. Idd zwarte, maar mijn auto is wit, dus dat valt wel op :P

richardwbb

Ze zitten er niet voor Jan D. (Doedel) laat toch fijn zitten die dingen. Op een kruising met een uitvoegstrook. Ow jah ik heb me mistlamp gedeleted  :-X

Kevertje-SYS

Een mistlamp zit er ook niet voor Jan L

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Riesh

Aub nu weer ff ontopic graag (mijn knipperlichten blijven zitten )
Micra Addict

Kevertje-SYS

en je mistlamp niet, dus ben toch ontopic :P

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level