Milo met zijn Micra K10

Gestart door Milo, 26 april 2011, 22:05:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Ben sinds kort ook actief op dit forum en heb me ook voorgesteld in het "Show Your Face" topic. ( <--- KLIK :P)
Bekijk daar ook een aantal foto's van mijn Micra.
Wat wil ik gaan pimpen aan mijn Micra?

- Andere velgen (hoogstwaarschijnlijk de zwarte velgen die nu onder de Micra van Riesh liggen)
- Schroefsetje?
- Waarschijnlijk ook een knalpotje (ook afkomstig van Riesh :P)
- En wie weet plamuren en opnieuw spuiten of gewoon verven  ;D

Dat zijn tot nu toe eigenlijk de plannen.
Wie weet volgt nog meer :o
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

emiel

Aloha,

vanuit Borne heten we je van harte welkom hier!

Emiel & Andrea

Milo

#2
Hier een linkje naar een flimpje hoe mijn audio klinkt :)
Als je goede boxen hebt, klinkt het echt super.

EDIT:Het heeft wel de kwaliteit verneukt :(
EDIT2: Link vervangen voor een youtube link.

http://www.youtube.com/watch?v=Kccl9WjHpIE
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Ziet er goed uit je audio systeem! kwaliteit van het geluid als je het opneemt met je camera word altijd minder, des ondanks kon je goed horen dat er een aardige bass in zit!  O0
Love the potiential

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

#5
Citaat van: TeSprouT op 10 mei 2011, 17:22:14
Ziet er goed uit je audio systeem! kwaliteit van het geluid als je het opneemt met je camera word altijd minder, des ondanks kon je goed horen dat er een aardige bass in zit!  O0

Nja het is niet zozeer de vermindering van de kwaliteit van het opnemen, maar meer doordat het geupload is dat de kwaliteit kaas is geworden :(
Want als ik het MP4 bestand bekijk en beluister is de kwaliteit wel goed, dusja :P
Weten jullie niet een betere site als Imageshack om te uploaden?
Via Tinypic kreeg ik het namelijk niet voor mekaar..?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Ja ik hoor het ook ;D
Grote tering bende in mn kofferbak zie ik net  :-X
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

emiel


Milo

Vanavond weer ff anderhalf uur in mn auto bezig geweest met mn audio.
Mn speakers stonden verkeerd aangesloten.
Als ik het volume omhoog draai heb ik het idee dat ik mn voorste 2 speakers veel harder en duidelijker hoor als die in mn hoedenplank, en was daarom bang dat ik ze voorin misschien zou opblazen.
Heb deze dus nu goed aangesloten (Rear op Rear en Front op Front... :P)
Dus nu kan ik fatsoenlijk met mn fader spelen, maar heb nog steeds niet het juiste zuivere geluid+bass wat ik eigenlijk uit mn hoedenplank speakers wil hebben... *ZUCHT*

Ik hoor uit mn 13cm speakers voorin gewoon nog steeds véél mooier geluid en véél betere en zuivere bass komen als uit mn hoedenplank speakers wat uiteraard resulteert in veel beter geluid voorin.
Ik zie dan ook mn speakers voorin veel beter mee wobbelen op de bass als mn speakers achterin en daar ben ik niet tevreden mee...

Maargoed ik vrees dat dat gewoon simpelweg (lijkt me eigenlijk logisch) komt omdat mn speakers voorin in het frame van mn deur vast geboord zitten en die 20cm speakers achterin enkel in mn hoedenplank met een extra houten plank eronder vast geboord zitten.

Toch wil ik hier wat aandoen want ik weet gewoon zeker dat ik véél beter geluid uit die speakers achterin kan krijgen als dat er nu uitkomt.
Ik zat zelf te denken aan een echt goede dikke houten plank (van 3cm ofzo?) en deze te vervangen door mn hele hoedenplank.
Zou dat beter zijn?

Enige andere en misschien zelfs nog betere opties zijn zeer welkom want ik ben hier absoluut niet tevreden mee.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

#12
Je speakers spelen zonder versterker? dus vanaf de radio?

Kan zijn dat de voorste speakers minder wattage nodig hebben en een hogere gevoeligheid.
En je achter speakers meer wattage nodig hebben en misschien ook wel een lagere gevoeligheid.

Kort gezegd kan het dus zijn dat je achter speakers meer vermogen nodig hebben om even hard te kunnen gaan.

Eventuele oplossing is dezelfde speakers voor achter nemen of de speakers allemaal op een versterker aansluiten en afstellen.


Milo

Had ik er eigenlijk bij moeten vertellen maar er zit een versterker tussen.
En de speakers achter staan op de versterker aangesloten.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

je achterspeakers zijn gefiltert met de versterker, het is dus geen wonder dat er minder laagweergave uitkomt. dat haddeen we destijds gedaan omdat de 13 cm toen op de versterker stonden
Micra Addict