Helaas geen micra

Gestart door emiel, 05 juni 2011, 10:13:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emiel

Aloha,

de Bandit bevalt super  O0, zelfs de dagelijkse rit naar en van het werk zijn nu plezier-kilometers ;D
Andrea heeft inmiddels werk hier in de buurt gevonden en die gaat nu op de fiets ^-^
Ik heb al een kleine update gedaan aan de Bandit: de orginele spiegels vond ik veel te groot en die heb ik vervangen door carbon-spiegels.
Na de vakantie wordt het achterlicht vervangen door een helder (led)exemplaar er komt een sportdemper op(carbon) en waarschijnlijk een (carbon) windschermpje



Ffies snel een fotootje gemaakt met de nieuwe spiegels.

Groetjes,

Emiel

emiel

Hoihoi,

tja het weer wordt weer beter (gelukkig maar) dus het motorrijden wordt ook een stuk aangenamer.

Hier ffies een foto van de laatste update aan de Bandit: een windschermpje in carbon-look.



Ik ben zeer tevreden over de "looks" en de windbescherming valt ook nog niet eens tegen (maar ik ging in eerste instantie voor de "looks")
Verder heb ik ook een olie-temperatuur meter op het blok geplaatst (ipv de vuldop) nu kan ik tenminste zien wanneer het blok een beetje goed opgewarmd is.

Groetjes en een fijne zomer allemaal,

Emiel

Red Racer

zozo emiel dit is nog eens een mooie blitse verscheining O0

en ook mooi met die nette kleine knipperlichtjes, en zal wel heel wat mooie zomerse km'ers gaan maken.

grt


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

Heey Patrick,

dankjewel!!!

Ik ben er zelf ook heel erg blij mee!
Het rijdt/stuurt/remt super en het is geen vergelijking met de vorige motor die ik had (de venture) alleen al in gewicht scheelt het 140kg!

Jij hebt ook een nieuwe aanwinst zag ik en ik ben benieuwd naar de foto`s!

Groetjes,

Emiel

emiel

Aloha,

ook Andrea is besmet met het "motor-virus".

Aanstaande vrijdag kunnen we haar (eerste) motor ophalen bij de dealer in Arnhem



Ze zal nog wel ff moeten afrijden volgende maand maar daar hebben we alle vertrouwen in.
En tot die tijd heb ik twee motoren om op te rijden ^-^

Groetjes,

Emiel & Andrea

Joosie200

Kijk eens aan, beide dus om naar de motor. Kun je straks gezamenlijk touren :)

emiel

 O0

Dat komt helemaal goed!

emiel

#22
Aloha,

ffies een "speciale" gril gehaald voor de olie-koeler van de Suzuki :





Zo wordt de Bandit stukje bij beetje aangepast.
Morgen een helder led-achterlicht ophalen in Duitsland.

emiel

Zo net ff snel een foto gemaakt van de gril gemonteerd op de Bandit: