Mijn eerste Micra!

Gestart door HelenP, 13 juni 2011, 17:23:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

2yellow4u

Welkom op het forum en bij de club!

We hopen je in de toekomst ook te mogen verwelkomen als official clubmember.
Voor 20 euro per jaar krijg je dan zowat twee keer zoveel topics, samen met een aantal andere voordelen..

Je Micra ziet er goed uit, mijne is ook uit 2000, alleen zonder zonnedak 8)

Rob

doe dan ook niet bij de hand als iemand zijn best doet :P (niet boos bedoelt zoals je het wel kan lezen)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

HelenP

#17
Emiel & Andrea en 2yellow4u bedankt!
(&Defqon:P)

Hij is inderdaad niet scherp maar ging even om het idee, misschien dat ze er wat aan heeft en is het nodig dan wil ik nog wel een betere maken;)

Rob

ik haal gewoon duidelijk er uit wat er staat als je beetje goed kijkt... denk dat hij nog een monochroom beeldscherm heeft en geen TFT of LCD :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Citaat van: Defqon op 16 juni 2011, 13:04:57
doe dan ook niet bij de hand als iemand zijn best doet :P (niet boos bedoelt zoals je het wel kan lezen)

Haha nee, maar maakte ook maar een geintje joh ;)

Citaat van: Defqon op 16 juni 2011, 14:12:13
ik haal gewoon duidelijk er uit wat er staat als je beetje goed kijkt... denk dat hij nog een monochroom beeldscherm heeft en geen TFT of LCD :P

En nope, heb een heel mooi 32" led schermpje ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

ah vandaar dat trekt het geheel dus uit elkaar waardoor het onscherp word (mij vang je niet snel voor 1 gat)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Haha maar dat is helemaal niet mogelijk :P
Het forum is niet widescreen ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

joyce-micra

bedankt voor de foto O0
helaas heb ik er niets aan omdat het een ander merk is.
toch bedankt! O0

Riesh

sekurit is niet het merk van het dakraam , maar de naam van de glasfabrikant welke het raampje zelf geleverd heeft.
Pilkington en Sekurit/Saint Gobain zijn 2 van de grotere spelers op de autoruitenmarkt.
Dat terzijde vermoed ik dat je raam zelf van webasto is.

En welkom natuurlijk.
Micra Addict

HelenP

Oké Joyce!

Dankje Riesh! Haha, ja kijk ik zag een merkje staan en dacht dat zal het vast zijn, maar niet dus :P. Kan ik ergens anders het merk zien (of heb je het sowieso niet meer nodig Joyce)?