Mijn trots...

Gestart door FRmicra, 21 juni 2011, 19:33:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FRmicra

Hier een paar foto's  van mij micraatje.





Nissan micra 1996
Km stand 167.000 inmiddels >:D

Opties: Niet veel bijzonders.

Interieur: Alpine 9884R radio.
Pioneer speakers, fusion sub+versterker.
Blauwe led verlichting.

Exterieur: Nog nix bijzonders ook, Behalve mijn prachtige velgen al zeg ik het zelf.

Toekomstige korte termijn plannen: Achterklep stickers verwijderen, Blauwe LED stadslichten , zonneband voorraam, achterramen blinderen. En instrumenten verlichting LED.

Lange termijn plannen: Custom made grill maken, Mooie einddemper zoeken(vind dat gat zo groot en lelijk). Motorkap booskijkers aan lassen( moet lukken aangezien ik lasser van beroep ben :-[)

Ideeen & suggesties altijd zeer welkom!

Ps: let niet op de minidresjes !! het is gewoon mijn club verder nix!

Milo

Ik dacht eerst: Nou komen er trotse foto's van een Police SWAT wagen, maar toen kwam de Micra in beeld :p

Haha, maar leuk wagentje joh!
Mooie velgen! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

FRmicra

Haha ja, klote bus! maar beter dan eerst! eerst was het een ambulance en dat dag en nacht voor je deur!

TeSprouT

Welkom hier!

Allereerst wil ik zeggen dat ik je meteen al mag @Feyenoord shirtjes op je achterraam! 8)

Verder hele gave Micra! Ziet er nog goed uit en mooie kleur ook! Je velgen mag je zeker trots op zijn, ik vind ze erg vet! Je plannen klinken veelbelovend, ik kijk er naar uit!

Veel plezier op het forum!  O0
Love the potiential

Bunny

Citaat van: FRmicra op 21 juni 2011, 19:33:34
Toekomstige korte termijn plannen: Achterklep stickers verwijderen, Blauwe LED stadslichten , zonneband voorraam, achterramen blinderen. En instrumenten verlichting LED.
Ziet er al leuk uit :) welkom. Ik heb nog wel wat witte ledjes liggen voor je instrumenten verlichting. PM me maar als je er belang bij hebt.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

FRmicra

Dank u Dank u:)

Ben er ook erg blij mee pas 3maanden in mijn bezit.
Eerst morgen maar weer is voor de 3x uitlaat lassen:S

(Zou zo'n micrafanclub kentekenplaat houder niet mooi staan?=p)

Riesh

Mooie JDM look wieltjes , ik had 'vroegah' een remus eindemper op mijn K11 met een 90 rond eindstuk. Het lijkt me dat dat groot genoeg moet zijn ?
Micra Addict

MicraMuts

Zou zeker mooi staan ;)

Welkom! O0

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

2yellow4u

Welkom op het forum!

Dat van die blauwe LED stadslichten zou ik niet doen...
Ik heb ze ook gehad en werd om de haverklap door de politie aangesproken op die verlichting! Gelukkig geen één keer een bon gehad, heb ze er toch maar uit gehaald... :politie:

GTIMAN

Mooie Kleur!
Je kunt de zijknippers vervangen door witte.
Zie mijn Micra voor fotos.
Grtz

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

FRmicra

@2yellow4u   Heb nu van die 'goedkope" erin zitten en nog nooit gezeik mee gehad. had ze in me brommobiel ook zitten en ook nooit door aangehouden.
En een maat van me heeft ze er ook in van philips met goedkeuring voor de openbare weg. Dus kunnen ze er nix van zeggen. .?


FRmicra

@micramuts.

Zat te kijken bij club artikelen maar staat nix.
How?:$

Riesh

Als ze blauw zijn maar gewoon wit licht uitstralen is er niks aan de hand idd, zodra ze ook echt blauw licht afgeven wordt het apk afkeur en bromsnor kan er ook voor bekeuren
Micra Addict

emiel

Aloha,

O0 leuke micra!!!