Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

@ bunny: ik mis nog een convertor van 12v naar de voltage van de ccfl ring.

@ tesprout: de lip komt er nog wel op maar niet in een korte periode, ben nu alweer bezig met leds in me tellerunit.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Heb een nette teller update Custom Made

Hier de teller naaldjes in een fluor Groene kleur met en mooi rood puntje.





De temeratuur en benzine meter uit.


De set in het donker aan!.


Toerenteller uit


Toerenteller Aan!


en tot slot de kmteller uit.


En tot slot aan!


En hier alles in het geheel.



Zie wel dat me digi gedeelte lampje stuk is en me glas vol met krassen zit, maar hier heb ik een reserve voor op me kamer O0

Houdoe, de volgende updat zal vast wel me voor verlichting zijn  :D :) :D :)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u


2yellow4u

Hoe krijg je die er allemaal af en weer erop zonder ze te beschadigen :D

Riesh

Ziet er goed uit.

Ik heb hier trouwens nog converters liggen van plasma tellerplaten, best kans dat die de juiste spanning hebben voor je cfl
Micra Addict

Red Racer

Heb een keine update voor de stixkers.

Heb vorige week op ebay een stel stickers gekocht en heb die deze week binnen gehad.

HEt is een OEM fabriek af nissan Special edition sticker en een gebruikte March logo op de kop getikt.

het March Logo moest opnieuw worden geplakt en schoon worden gemaakt maar dat kan ik wel.

Vanmiddag het op de auto geplakt over de oude plaats waar vroegah een micra badge zat.






het is en blijft een special edition die door de eerste eiegenaar zo mooi is gemaakt.

Ook het foeilelijke gare tunig  nismo badge er af gehaald door de Methode van TeSprout met een flosdraadje






Die zien we nooit meer terug.

Er heeft ook ooit eens Challenge op de auto gestaan zag ik op een kan van de auto.(Als je goed kijkt zie je het)


Morgen hoop ik een update van de koplampen :D :) O) :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Challenge

Mooi hoor!
Ik dacht toen ooit, dat het wel kwaliteit logos's waren.....
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Gaaf man die plakkertjes op de achterkant!
Ziet er goed uit :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer

Lampen zijn geinstaleerd met een matje an me samen en ik zag al meteen dat het never nooit plug and play kan wezen.

er is wel wat werk in besteed dus.

pics komen morgen want ga zo nog nacht foto's maken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

richardwbb

Zo dan, dat is er geheel af gekomen, wil ik ook nog eens met me 16 valve stickers doen maar vergeten hoe. Ik weet wel wie het antwoord gaf, Riesh, dus die kan ik altijd nog lastig vallen er mee tegen de tijd dat ik er es aan toe ben gekomen :)

Red Racer

heb zonet even gekeken in het donker hoe het er uit ziet maar het is echt geweldig, nu op zoek naar een nette xenon set :P

morgen laat ik jullie de eerste foto's er van zien.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Zo ik laat nu maar eens me koplampen zien.

heb gister al andres laten genieten want dat verdiende hij wel.

Ben nu als het goed is de EERSTE in nederland met dit type K11 angel eyes :P :) O0





en nu aan.










het is echt een heel karwei geweest om die krengen goed werkend te krijgen, zo hebben de licht units zelf los gehongen de hele tijd er was 1 ring stuk.
de knipperlichten waren ook niet plug and play want de ringen van deze en de dimlichten zijn kleiner dan nederlands armituur.

er horen h7 in maar vanwegen de h4 lampen en het groot licht zit er nu h4 en de angel ringen op het dimlicht aangesloten.

ik zou in de toekomst nog wel een kunnen kijken voor een set heldere zwarte koplampen en daar projector lampen in kunne n maken en als dat word zou ik er wel wat meer kunne  maken voor de geintreseerde.

Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

skralebenderacing

het is even wennen maar het staat wel goed die angels.
micra power, simply the best

2yellow4u

Gaaf Patrick!!
Ik wil ze terug Haha..
De Micra krijgt er een leuk 'smoeltje' van :o

Waarom branden de dimlichten nog niet maar alleen de ring er omheen (stadslicht)...