Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

uit 99 namelijk wat dan richard?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

jammer, als het van voor 98 zou zijn dan waren bepaalde verlichtingen niet verplicht. btw je hebt pm terug
Micra Addict

Bunny

Waar blijven die foto's?  :'(

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

die komen morgen online, ik gooi nog wat extra ipv wat er op het ncn staat zie je.

en nog een extratje.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

Yeah! Ik dacht al, eerst posten op ncn en dan pas hier dat kan niet :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

zo de auto is weer goedgekeurd en alles kan er nu weer op terug worden geplaatst en dan ook maar een fotoshoot houden denk?

hier een greep uit een serie van 40+ foto's





en heb op de sloop de sensors gevonden die me meterset compleet maken nu.



en een kijk op me wintervelgen
van vies naar schoon



ik moet het nu rustig aan houden want heb zo een kijk op een zundapp er bij te kopen voor de gezelllige ritjes.

heb nog plannne voor volgend jaar
Whiteline update totaal
Schroefset By Riesh
en voor verdere toekomst throtle bodies

houdoe en later


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

Micra Addict

Red Racer

heb net op marktplaats een heel lekker setje velgen zien staan, de gast gelijk gemaild en hopen dat ie terug mailt anders bel ik um wel.

zit dus nog wel met deze TWS Venom wielen die in de voorkoopselectie dan komen te staan als het doorgaat.

het zijn geen standaard wielen,je ziet ze wel eens op duitse wagens.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Nice! Mooie foto's heb je gemaakt hoor! Had stiekem al wat gezien op NCN haha! ;D

Een paar nette velgjes heb je erbij, wat een schoonmaakbeurt al niet kan doen heh? haha! Toekomstplannen beloven nog veel goeds, succes! O0
Love the potiential

Riesh

ik denk dat die wilen die je wilt kopen heel erg goed gaan staan koekwous.
Micra Addict

Red Racer

whawhawha lol.

zal vanavond meten bellen zie je,

tnx rene'ik moest toen eerst me ncn updaten zie je om het daar ook up to date te houden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

heb me angel lampies wisseld voor me orginele lampen omdat ik er vrij weinig mee zag op de weg,

heb dus eerst maar eens de lampen weer opgehaald :P :D :D O0 en de behuizing zwart gespoten met action verf :P



en hier het eind uitslag.




Before


After

heb er nog geen totaal plaatje van maar er zitten wel weer GELE lampjes in :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Wat doe je nu met de angel-eyes?
Is er echt niets aan die lampen te doen zodat ze meer
lichtopbrengst geven?

Red Racer

die angel eyes ga ik nog eens bekijken hoe ik dan evt er wat van kan gaan maken, maar opgeven doe ik ut niet :D

ze worden dus ook niet verkocht.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

zou voor helder glas gaan en raar dat die angels weinig ligt geven
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed