Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

dit is aleen winter jongens, wil als het kan van de zomer van die race cupjes aan de zijkant


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

gelukkig @ winter looks
cupjes?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

Zo zal er maar weer eens wat pics op zetten.

ben ten eerste maar een voor de zoveelste keer geprobeerd om die achterste wisser er af te halen maar slaagde dit keer wel.



en heb me andere grill eens getest of het wat wordt of niet.

Maar ik wordt er niet echt warm of lauw van dus de gele/groene grill wordt zwart.

even een geintje tussendoor :D :P


en nu maar wachten op de volgende update, wordt wel een prijzige.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Wanneer monteer je de mooie velgen met zomerbanden weer?

Rob

heeft wel wat die grill :P Oem+
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

+1 vind die grill ook netjes staan! Wagen ziet er netjes uit! O0
Love the potiential

Red Racer

de zomervelgen worden gemonteerd nadat ze zijn gestraald/gepoedercoat en verse bandjes en stoeprandschade op geknapt is dus het duurt nog wel wat, ander ga ik we op me oude zomer vlegen boeken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

*Kuch* Kuck* even ut stof erof.

ga maar eens wat update's er bij zetten omdat ik zo een tijdje wat aan me hoofd heb en het vergeet.

eerst de TSW Venom velgen mee te beginen,die heb ik laten stralen samen met mn brommer velgen voor weinig.
dus die mocht ik van het weekend op halen en zagen er echt spik en span uit en kunnne  nu naar de poedercoater toe voor een heerlijk laagje verf.



de stoeprandschade die de eigenaars hebben veroorzaakt kan mooi worden weggewerkt en was aleen de poedercoat laag.



heb ook maar eens een GROTE uitgaven gedaan, door een verse set remschijven en blokken te kopen.
Dus Black Dioamon Sunny GTI-R Remschijven en EBC Redstufff remblokken.
Zal volgende maand ook dan maar eens heerlijke nieuwe banden bestellen zodat ik er weer tegenaan kan.

Het zal me benieuwen waneer de Coiloverkit binnne is zodat ik nar beneden toe kan :D :P

De OEM+ grill heeft ook weer plaats gemaakt voor de orginele want al dat chroom wind ik niks.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joery-Joery

Nog een bepaalde kleur in gedachten voor de velgen?

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Netjes @ velgen! Denk idd dat brons of goud wel heel gaaf staat onder een zilveren auto.

Goed bezig O0
Love the potiential

Red Racer

de velgen worden weer de zelfde kleur als voorheen dus als het dan later niks word dan zal ik toch voor een ander type velgen gaan kijken meer jdm zodat ik met de coilovers de kasten in kan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

als je het geld ervoor wilt uitgeven, Volk TE37v


Provo

Die zien er lekker uit!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!