Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

2yellow4u

Denk toch dat je op een of andere manier H7 lampjes in de angel-eyes
moet zien te monteren.
Deze horen er origineel in en geven meer licht, omdat ze beter in
het lichthuis vallen, denk ik.

Red Racer

maar dan zit ik met mijn groot licht dat ik nog moet oplkossen, maar maak jullie maar geen zorgen hoor het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

moet er niet gewoon xenon in die projectors net als de p11 heeft in zijn projectors?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

Heel mooi joh. Goed gedaan met die zwarte binnenkant.
Hoe heb je de glazen er af gekregen? Föhn op de kit gezet ofzo?


Red Racer

ik kan er wel xenon in zetten maar kan geen h7 met hi en lo beam vinden.

eerst een rand warm gefohned met een hetelucht pistool en dan met een plamuurmes het voorzichtig losgewrikt en alles gespoten en dan alles weer in de zelfde weg terug dus rand voor rand warm fohnen en dan goed terug duwen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Vleespet

Good job! Wat voor kit heb je gebruikt om het weer dicht te maken?

Rob

je kan ze ook in de oven leggen ;) zie ncn kippie style how to
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

Citaat van: Defqon op 30 november 2011, 22:10:35
je kan ze ook in de oven leggen ;) zie ncn kippie style how to

Dank je. Kan ik ook nog eens gaan fröbelen :P

Red Racer

helemaal GEEN kit, gewoon de OEM kit die er nog in zit dat gaat makkelijk denk ik zo


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Vleespet

Ik kan die how-to van Wesley niet vinden Rob. Ik zie wel dat hij zijn lampen inderdaad donker heeft gemaakt (en damn wat mooi) maar ik zie niet een omschrijving van hoe.  (graden, tijd etc)

Iemand een URL?

Ik zou wel zeker willen weten dat de lampen waterdicht zijn, dus nieuwe / extra kit lijkt me niet vreemd?

Vleespet

#160
ow, kijk nou eens.

Toch nog wat gevonden. Colin had ze 10 minuten op 100 gedaan.

EDIT: Ook nuttug
http://youtu.be/iMIOlyfvETI

En weer terug ontopic. Sorry!

Rob

die bedoelde ik ja @ topic ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

Heb vorig weekend me reserve spiegels een opvallend kleurtje gegeven en ook met me reserve grill idemdito.

ga morgen me meter op het dashbord plaatsen en aansluiten op de electra want aansluiten helemaal moet op de bug gebeuren.

dan zal ik morgen foto's maken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Zo hoppa weer een update,

heb vorig jaar ook al een soort ingeving gehad met me wieldoppen toen en wou het dit keer ook met iets doen.
dus ik had nog een set rode spiegels liggen en heb die Limoen groen gespoten en nu ik toch bezig was heb ik op de sloop een set reserve gillen gehaald en die ook limoen groen gespoten :D





Dit is ALEEN voor de winter modus.

en heb me meters ook gemonteerd aleen.
Er zat al een gaatje in het dashbord en die heb ik groter geboord zodat de kabels er doorheen passte.






Ben er echt fu**ing blij mee en zal morgen eens even uitzoeken hoe ik het alles moet aansluiten op de motorspul na dan.


Heb al een tijdje sinds ik een mod bij Mightycarmods.com heb gezien iets in me hoofd wat ik ook moet hebben en dat heb ik gister maar eens besteld :D :P :)
Zeg nog niet wat het is.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Vleespet

Racekuipjes?

Maar uh, nu nog je wielen in dezelfde kleur  O0