Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

oehwlala.

ik dacht zel iets aan dit soort velgen.





of als dat niet gaat worden stap ik toch over op de Volk keuze maaar zo ver ben ik nog lang niet ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

ik hou die tein spullen voor je apart :) laat maar weten als het zover is ;)

Red Racer

komt wel goed hoor rick ;) ik zal dan als het spul er is toch wel een partij stickers moeten bestellen op ebay zodast ze weten waar ik mee rij en stance stikers :P

Heb vandaag me mod 2 van de 4 binnen gekregen die onderweg zijn :D

Black Diamond zijn binnnen.
JanSpeed is binnnen
en de rest volgt nog.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

terl

Waar blijven je updates patrick :-p
endless project =D

Red Racer

ohw jah humm, heb wel foto's gemaakt maar nog geen tijd/zin gemaakt om te uploaden.

zal even kijken zondag uploaden want dan heb ik ff een vrije dag.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer

Is gerust niet zo spannend hoor. Rustig rustig


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Leo

wilde je de oude k10 super s stoelen nu in deze k11 gaan zetten ?

haal je de stoelen dan van de rail en zet je die vervolgens over of kunnen die stoelen 1 op 1 overgezet worden ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bunny

Dus.... Schroefsetje er al onder Patrick? :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

hij staat wel bij de garage dus wie weet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Heb even nog geen foto's over de enkele update's

Maar wat ik kan vertellen dat ik een hoop geld ligter ben en een APK rijker daarintegen.

Frontbalk vervangen COMPLEET,Lambasonde Sensor, en Katalysator en klein spul.

zal in het voorjaar me rechter voorscherm moeten vervangen en een gedeelte van de dorpel waar roest zit, Heb sinds kort een gat in me rechter deur onderop gevonden die ik even laat zitten.

Zijn nog een aantal spullen vanuit japan onderweg naar hierheen voor de wegligging.

en tot slot me Winter rubber zit er onder en wil ik groen of roze plastidippen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Zal maar eens wat updaten over de stand van zaken.





gele lampen en US module geinstaleerd, Lazy eyes op maat gemaakt  maar de lampen zullen er uit moeten want de verstelling is kapot jammergenoeg.





Nog eens van de Sloop een speakerset gehaald die ik in gedachten had voor de auto van moeders maar zijn toch in mn micra beland, was wel wat aanpaswerk voor nodig maar het zit



Gekleurde tellernaalden ipv oranje fluor geel met een tipje oranje



Ik wil aleen binnenkprt mn stuur veranderen voor een QSP stuurtje maar k wil weten hoe ik dit ding er af krijg en waar moet ik rekening mee houden?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]