[REBUILD] K10 Topic Super S

Gestart door Provo, 19 augustus 2011, 20:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Provo

Official Club Member! (Gele naam :P )
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Riesh

Micra Addict

Rob3600

Groeten Rob & Zn

Riesh

Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob3600

Citaat van: Riesh op 14 oktober 2012, 21:08:53
Citaat van: Rob3600 op 14 oktober 2012, 21:08:04
t/m eind 2013 hoorde ik. ;D ;D O0

eind 2012 was het toch ?

2013 begreep ik, want hij had alleen maar grote biljetten belgische franken bij zich. ;D ;D
Groeten Rob & Zn

Provo

2014 omdat ik zo geliefd ben :p
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Kevertje-SYS

Maar dan wel voor special (250%) price

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bunny

Ik miste je K10 wel op de meeting :(

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Provo

Wegens n paar problemen thuis ben ik op de moment wat minder actief. Laat wel iets weten wanneer ik terug met de micra begint. Er zijn dinge in het leven die meer waard zijn dan een auto ;)
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob3600

Groeten Rob & Zn

Provo

Beste mede Micra Fanaten

Heb me ondertussen een aantal maanden zeer stil gehouden op het forum wegens familiale problemen die dringend onder handen moesten genomen worden en onder andere ook mijn herstel van mijn heup en dergelijke en last but not least mijn school carriere waar ik ondertussen in het masterjaar van industrieel ingenieur ben beland. Dat zijnde gezegd nog mijn excuses voor een aantal mails die ik in tussen tijd niet wou/kon beantwoorden kwestie van te weinig tijd of vrijwel geen tijd. Deze zullen spoedig beantwoord worden.

Leo heeft me ondertussen (blijkbaar) gewezen dat het binnenkort meeting is in Belgiƫ. En natuurlijk heb ik er een auto voor nodig. Of toch te hopen een micra. Alle werken hebben dus tot hiertoe vrijwel stilgelegen aan de auto. Maar er is in het project toch nieuw leven ingeblazen en elk project heeft een nieuwe deadline natuurlijk. En die staat op eind Februarie. Ben al begin deze maand dag en nacht aan het werk om de spuitkabine operationeel te krijgen, verf is al aangekocht net zoals de spuitpistolen en alle toebehoren. Ventilatoren zijn geinstalleerd, elektriciteit en persleidingen gelegd. Enkel de afvoerbuizen onbreken nog. Deze week zou de spuitkabine klaar moeten zijn, de week erop zou de micra klaar moeten staan om gespoten te worden. Heb niet eens de tijd om foto's te trekken.

Anyway ik zal proberen in hetverre van het mogelijke mails te beantwoorden en iedereen op de hoogte te houden van de vorderingen. Nogmaals voor enkele welgemeende excuses voor het zo lange wachten.

m.v.g.
Provo
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!