[REBUILD] K10 Topic Super S

Gestart door Provo, 19 augustus 2011, 20:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thieme

Provo je hebt het dik voor mekaar man supergave auto

Jeroen330

Ik vind het model niks (smaak)

Maar het werk, top!!

Milo

#362
Wauw.... :o
Hij ziet er egt mega strak uit, wees er alsjeblieft zuinig op!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob3600

.............















:wave:
Sprakeloos !!!

Ik wil hem in het echt zien!!  ;D
Groeten Rob & Zn

Milo

Citaat van: Rob3600 op 30 augustus 2013, 22:21:11
.............















:wave:
Sprakeloos !!!

Ik wil hem in het echt zien!!  ;D

Dat maakt 2!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

3 ;D heb je overigens nu verschillende banden maten op de voor en achter as ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dinky

Ongelofelijk Provo!!
Geweldig mooi.
Respect voor je werk
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Zaak Gaap

Wooooowww wat een vette K10 kerel! Ontzettend veel respect voor deze rebuild!!!

Provo

Beste liefhebbertjes!

Lang geleden dat ik nog eens iet op het topic gepost heb (ik kijk geregeld naar de site en volg nog altijd de projectjes ;) ) Maar het ziet het er naar uit dat binnenkort Provo's Imperium van K10 dreigt te stoppen. Definitief is mss een te groot woord (want op lange termijn zal die superturbo nog moeten passeren kost wat kost) ben ondertussen afgestudeerd en op zoek naar werk en daar horen verdere afstanden bij via autostrades waar een bijna 25 jarige auto niet meer voor gemaakt is op langere termijn. Dat betekend dat binnenkort al mijn reserve onderdelen van mijn Super S te koop komen te staan (en dat zijn er véél) enja dus ook mijn eigen rijdende mobiel.

Stop ik op dit forum met micra's? NEIN! Ik ken ondertussen elke bout die er maar bevestigd kan worden op een K10, elke afregeling, elk mankement en hoe ik ze moet oplossen. Het enige wat er veranderd dat de micra wss richting een Datsun 240Z gaat gaan.

In ieder geval gewoon een berichtje om alles al even los te gooien :D


Greetz Provo

Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

thieme

Ik vroeg me laatst al af toen ik je een keer online zag moet ik hem een PB sturen maar in ieder geval goed om van je te horen. Jammer dat er straks niet veel ruimte meer overblijft voor micra's maar het leven gaat ook verder. Goed te horen dat je bent afgestudeerd! O0

Milo

Goed nieuws en iets minder nieuws Provo. Maar erg fijn dat je in ons midden blijft!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Jammer maar het leven gaat verder.
En een 240z is geen straf :)
Micra Addict

Beenius

#372
Ik snap even de omschakeling niet :)

Als ik het goed begrijp, gaat de K10 stoppen/weg, right? Vanwege z'n leeftijd en de afstanden die gereden moeten worden. Vervolgens komt hier dus een NOG oudere auto voor terug, die meer verbruikt. (die wel super *@#&*!$ mooi is btw!!!!)

of komt hier nog een K11 daily bij ofzo? (niet kapot te krijgen en perfect voor woon/werk if u ask me!)

Ben benieuwd iig!  O0

Milo

Citaat van: Beenius op 08 april 2014, 08:15:45
Ik snap even de omschakeling niet :)

Als ik het goed begrijp, gaat de K10 stoppen/weg, right? Vanwege z'n leeftijd en de afstanden die gereden moeten worden. Vervolgens komt hier dus een NOG oudere auto voor terug, die meer verbruikt. (die wel super *@#&*!$ mooi is btw!!!!)

of komt hier nog een K11 daily bij ofzo? (niet kapot te krijgen en perfect voor woon/werk if u ask me!

Ben benieuwd iig!  O0

Kijk iemand is wakker, ik had het nog niet eens door :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zaak Gaap

Wat zonde dat je maar zo kort hebt kunnen genieten van je prachtige wagen!

Ik hoop dat je een waardige koper weet te vinden!