[REBUILD] K10 Topic Super S

Gestart door Provo, 19 augustus 2011, 20:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Leo

Citaat van: Provo op 20 juni 2012, 20:35:23
Ik heb ondertussen al wel heel erg veel Super S onderdelen liggen!

je hebt niet toevallig wat over voor verkoop ?
(achterbumper, stoelen)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

Citaat van: Zeurdoos op 20 juni 2012, 20:33:11
Dat zijn 2 mooie super sjes O0 .

Was er ook nog iets te redde van je oude wagen ??

Tuurlijk! daar gaat nog veel van te redden! Heel de motor enzo (116.000km en ik heb de carburator afgesteld zodat die 5.8L/100km deed! wat heel erg zuinig is) De laatse foto die ik er heb van laten zien is in ons nieuw magazijn waarda ik die helemaal ga strippen
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Provo

Citaat van: xleonl op 20 juni 2012, 20:38:56
Citaat van: Provo op 20 juni 2012, 20:35:23
Ik heb ondertussen al wel heel erg veel Super S onderdelen liggen!

je hebt niet toevallig wat over voor verkoop ?
(achterbumper, stoelen)

Haha die vraag had ik al verwacht van jou  ;D wel als ik aan de onderdelen raak van in Knokke heb ik zelfs een compleet binnen interieur van een Super S liggen. Ik weet zelf niet hoe het zit met het interieur van de roestbruine Super S maar naar het schijnt is mijn bestuurderstoel scheefgetrokken (maar ik denk wel dat er iets valt aan te doen) Hebj trouwens bekabeling van je klokje? Maar dat zal ik zelf even moeten bekijken. De achterbumper is nog wel in orde (er zit wel een kleine deuk in maar ie is er uit te halen!)
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

Citaat van: Provo op 20 juni 2012, 20:49:52
Haha die vraag had ik al verwacht van jou  ;D wel als ik aan de onderdelen raak van in Knokke heb ik zelfs een compleet binnen interieur van een Super S liggen. Ik weet zelf niet hoe het zit met het interieur van de roestbruine Super S maar naar het schijnt is mijn bestuurderstoel scheefgetrokken (maar ik denk wel dat er iets valt aan te doen) Hebj trouwens bekabeling van je klokje? Maar dat zal ik zelf even moeten bekijken. De achterbumper is nog wel in orde (er zit wel een kleine deuk in maar ie is er uit te halen!)

( ::) soms ben ik idd nogal voorspelvaar ::))

ik heb zelf nog niet de mogelijkheid gehad om de bekabeling van het klokje te maken.

maar wanneer je onderdelen ter beschikking wilt stellen ben ik al lang blij
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

Wel de kabelboom van de oranje is dus volledig ter uwer beschikking (je kan dus de mistlampen erop aansluiten met de stekker verbinding) en je kan zelf het stukje kabelboom hebben voor je klokje op aan te sluiten. De achterbumper magj gerust ook komen halen (ik zal zelf es zien of datk dat deukje eruit kan halen) en voor het interieur zien we wel wat er te redden valt, kzal in ieder geval vragen ofdat het interieur kan overhalen van Knokke, dan hebj ook een Super S. Hebj trouwens ook de hele vloetmat nodig?
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

Citaat van: Provo op 20 juni 2012, 21:03:31
Wel de kabelboom van de oranje is dus volledig ter uwer beschikking (je kan dus de mistlampen erop aansluiten met de stekker verbinding) en je kan zelf het stukje kabelboom hebben voor je klokje op aan te sluiten. De achterbumper magj gerust ook komen halen (ik zal zelf es zien of datk dat deukje eruit kan halen) en voor het interieur zien we wel wat er te redden valt, kzal in ieder geval vragen ofdat het interieur kan overhalen van Knokke, dan hebj ook een Super S. Hebj trouwens ook de hele vloetmat nodig?

wow echt super bedankt alvast, nee vloermat heb ik niet nodig.
alleen bekabeling lampen, klokje, de kuipstoelen en achterbumper.

stuur me maar een pm
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Zeurdoos

Ja mocht je nog een Super S interieur over hebben hoor ik het wel ;) want daar doelde ik eigenlijk op met mijn vraag ::)

Provo

Jot jot we zien wel desnoods kan het van de grijze ook worden gebruikt ;) kheb onderdelen genoeg liggen :D ik heb begot 5 micras in een magazijn staan!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

Citaat van: Provo op 20 juni 2012, 21:26:12
ik heb begot 5 micras in een magazijn staan!

wow das veel. echt een verzamelaar geworden inmiddels.  O0
probeer daar eens een foto van te maken
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Zeurdoos

Nou hoor wel als het beter met je gaat en je weer op de been bent ;) dan heb ik wel in tressen in een setje S stoelen en achterbank ;)

Joery-Joery

En als je het ook nog hebt dan ben ik nog op zoek naar een super s passagierstoel en eventueel nog een super s stuur  (A)

Milo

Hahaha kijk al die mensen azen op Super S onderdelen ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 20 juni 2012, 21:43:55
Hahaha kijk al die mensen azen op Super S onderdelen ;D

gelukkig snap je waarom, je hebt immers ook een k10 gehad.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

haha die super s zijn wel redelijk moeilijk te vinden en de stoelen zitten ook veeeel beter (en hebben het meeste van mijn schok opgevangen én mijn rug recht gehouden tijdens dat ongeval) eiglijk die stoelen hebben ervoor gezorgd dat ik hier nu nog ben ^^ welnuja we gaan niet aasgieren ik denk dat ik voor alle 3 wel aan een heel interieur kan komen hoor
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Zeurdoos

Zo erg vet zijn . Maar doe maar rustig aan hoor ;)