micra K11 1.3S crossauto

Gestart door Stella52, 13 september 2011, 10:07:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stella52

het zijn inderdaad geen banden die je in het normale verkeer tegenkomt :) Het is wel te hopen dat het hoge zwaartepunt geen kopjerol gaat veroorzaken  >:D

Ik heb nog een paar vraagjes:

*Zit er in het uitlaatspruitstuk ook een katalysator?

*Hoe wordt de waterpomp gestuurd? Begint deze te pompen als de motor draait of vanaf een bepaalde temperatuur?

Red Racer

als het goed is zit er daar ook een katalysator of iets dempends in, heb je nog geen janspeed? je zou er eentje kunnen laten maken?

waterpomp heb ik nog geen flauw idee over.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Stella52

bij wie kan ik er eentje laten maken? ik dacht dat die alleen nog maar tweedehands te verkrijgen waren....

Rob

AAAAH NEE! SAVE DIE MOTORKAP!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Stella52

Don't worry, die motorkap was al beschadigd toen we de auto kochten. De auto had links vanvoor gebotst.

Rob

ow gelukkig :p wou net zeggen kan namelijk wel een goede kap gebruiken mocht je in ruil zo mijne hebben als het toch voor de cross was :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Stella52

Het autocross seizoen 2012 begint op 15 april, we hebben hebben dus nog een paar avonden aan de crossauto gewerkt. Hopelijk is hij op tijd klaar. De afwerking (verven etc) zal waarschijnlijk pas voor na de eerste cross zijn, dat gaan we niet meer gedaan krijgen. Ik heb het momenteel enorm druk met de afwerking van mn huis.







Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Provo

Serieus wat werk ingestoken!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

TeSprouT

Love the potiential

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

xx-maris-xx


Stella52

ondertussen is het autocross seizoen begonnen. We hebben 1 cross gereden. We zijn tevreden van de micra, hij gaat lekker! We moeten nog een paar dingen afstemmen tegen volgende keer, we hebben nog wat problemen gehad met de koeling. Hier is een filmke, de kwaliteit is niet echt geweldig. Het beeld is wat overbelicht.

http://www.youtube.com/watch?v=M7PKyuQRxpM&feature=youtu.be

Stella52

Ondertussen zit het crossseizoen er bijna op. We hebben nu 6 crossen gereden met de micra, we zijn er zeer tevreden van. Hij kan zonder problemen mee met de sub-top. Als we echt met de top willen meerijden moeten we koni's steken en de motor opdrijven. Dat geld willen we er niet insteken. We hebben ook nog niet veel stukken gehad. We hebben 1 koppeling opgereden en de uitlaat is 2 keer gebroken. 
Dit zijn een paar pics van de micra in actie:


By stella52 at 2012-09-16

By stella52 at 2012-09-16

By stella52 at 2012-09-16

2yellow4u