micra K11 1.3S crossauto

Gestart door Stella52, 13 september 2011, 10:07:13

Vorige topic - Volgende topic

Riesh

Leuk om te zien dat een K11 nog zo goed kan meekomen
Micra Addict

Tango75

Wat een modder vette foto's!!

2yellow4u

Red Racer

kleigave foto's  ^-^

en dan Super S op de achterklep te zin ;)

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Stella52

nog 2 leuke pics van vorige zondag in Outgaarden voor de liefhebbers  >:D

By stella52 at 2012-09-19

By stella52 at 2012-09-19

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Leo

wat hebben jullie eigenlijk op het dak gezet ?

en volgens mij kunnen jullie de stabiliteit nog wat verbeteren voor wat sneller bochtenwerk, micra helt immers nogal wat over
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Stella52

ik heb voor de zekerheid ff mn geslacht in mn profiel gezet :)

het is een camera op het dak

De vering zou inderdaad wat stugger mogen zijn, maar dan moeten we koni schokdempers kopen, die zijn wat te duur.

Maar bij een smal hoog autootje als een micra is het natuurlijk ook wel normaal om wat bodyroll te hebben in de bochten. Die grote banden maken het ook alleen maar erger.

Vorige zondag zijn we zelfs bijna overkop gegaan in de bocht. Ik zal het filmke binnenkort eens posten.

Milo

@ Stella52, het was niet perse geformuleerd als "man", het is meer zo'n stopwoordje zegmaar :P

Stella52

ik ben ook een man :)

Mijn naam komt van Stella Artois (het bier)  O0

Leo

Citaat van: Stella52 op 20 september 2012, 15:24:36
het is een camera op het dak De vering zou inderdaad wat stugger mogen zijn, maar dan moeten we koni schokdempers kopen, die zijn wat te duur.

ok dacht al aan zoiets, heb zelf een go pro

er zijn ook andere manieren om een auto stugger te maken. denk aan veerpootbruggen en stabi stangen. zo duur zijn die nou ook weer niet voor een k11. hebben jullie er ook andere remmen ondergezet ?

en MEER BIER ! is altijd goed zolang het maar koud staat  ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Stella52

We gaan deze winter een veerpootbrug maken vanvoor en vanachter, deze zouden ook moeten help tegen het uitscheuren van de veerpoten.  Een standaard veerpootbrug past niet meer door de locatie van de luchtfilter.

We hebben rolkooi op veel plaatsen aan het chassis vastgelast, ik denk dat het met de stijfheid van de kas al wel goed zit.

Een micra heeft toch al stabilisatiestangen?

De remmen zijn standaard, deze heb je echt weinig nodig bij autocross. Als je gas lost, remt de auto al enorm af. We gaan ook niet sneller dan 100 km/u.

Leo

Citaat van: Stella52 op 20 september 2012, 15:55:45
We gaan deze winter een veerpootbrug maken vanvoor en vanachter, deze zouden ook moeten help tegen het uitscheuren van de veerpoten.  Een standaard veerpootbrug past niet meer door de locatie van de luchtfilter. We hebben rolkooi op veel plaatsen aan het chassis vastgelast, ik denk dat het met de stijfheid van de kas al wel goed zit.
Een micra heeft toch al stabilisatiestangen?

leuk dat jullie ze zelf gaan maken, mischien dat ie achter wel gewoon past, is niet zo goed te zien op de foto. http://www.lowering.nl/webshop/product_info.php?products_id=6878&osCsid=de91d1830f45664bc99a3d54e468e5c7

ik weet niet zeker of elke k11 al standaard stabi-stangen heeft. van welk jaar is jullie k11 ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2