Gojira stelt zich voor met Micra 1.3 GX Aztek

Gestart door Gojira, 02 oktober 2011, 20:57:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Gojira

Hallo Nissan (Micra) liefhebbers,

Bij deze wil ik me even voorstellen, heb vandaag (morgen ophalen) een Nissan Micra Aztek gekocht, zag dat ze gelimiteerd waren, was me nog nooit opgevallen, maar goed.

Ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb altijd al Nissan gereden.
Ben begonnen met een Nissan Cherry N10 Coupé, daar heb ik met veel plezier ingereden.
Daarna wilde ik toch iets nieuwer dus een Nissan Primera P10 gehaald, ging ook leuk, totdat we de turbo virus kregen, dus turbo op de primera geschroefd, snelle resultaat 211 pk met 300 nm koppel bij 4200 toeren. Daarna nog een Primera p11e gehad.

Maar ik wilde meer, dus een 200sx S14 gekocht, ben ik nog mee bezig, samen met mijn broer, doel ong. 400 - 450 pk.
Intussen nog een GTi-R gehad een nog een s14, maar dat moest aan de kant, want kan geen 2 sx'en rijden.

Dus op zoek gegaan naar een Micra als daily, maar ik ken mezelf het moet een leuke auto zijn anders  irriteer ik me mateloos, dus deze micra opgehaald.

Auto is voorzien van leer, hoeveel Micra's Aztek zijn er eigenlijk geleverd met leer?






Verder nog even een teaser van mijn ander project:





Laters..

Groeten André

MaXxX

Wanneer gaat die 200SX de weg weer op Andre? >:D
Verder leuke daily, kan je iig cruisen in stijl.  ^-^

Gojira

Thx, We zijn druk bezig, Johan moet nog even een Skyline R34 klaar krijgen en dan gaan we met de Sx verder. Remmerij is bijna klaar, Motor is alles klaar en dan kan hij gestart worden. Dan is de body verder aan de beurt.

Dus hopelijk na de Winter, wat heb ik daar een zin in..... Hoe is het met jouw sunny? Zag dat het ook even in de wacht staat, eerst de 300zx?

Greetz André

Riesh

Ha die André , jij ook hier.
Ik wist niet eens dat er Aztekjes waren met leer...

Het versturen van de snap off is vertraagd, die gaat morgen op de post sorry....
Micra Addict

Gojira

Haha, ja zo kom je nog bekenden tegen haha....  Nee leer vond ik heel apart, stond nog 1 in het zwart met leer, maar dat was een automaat en toen ik verder zocht vond ik deze en deze vond ik wel grappig, op zich net karretje met 2 ton op de klok. Zeer nette auto, deukjes laat ik denk ik even weg halen.

Geen probleem joh, heb geen haast, maar ben wel weer een ampje nodig hahaha...
Nee geintje.

Stuurtje is ook binnen, maar moet wel leder hebben, maar daar praten we nog wel even over. Thx voor je reactie.

Greetz André

Riesh

anders stuur je het stuur ff terug, zorg ik voor een lederen...
Micra Addict

Gojira

is goed, eerst even passen. Thx alvast.

Greetz.

Bunny

Welkom hier, mooi auto! Kom je ook naar de tourtocht meeting?

Ik heb je links naar de afbeeldingen aangepast, je had het bijna goed gedaan :P Het moet zijn:
[IMG]de directe link naar de afbeelding[/IMG]

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

skralebenderacing

leuk zo'n aztek micra en die s14 wordt ook wel leuk.
dat is toch wel een leuke auto voor een project ben is daar motorisch ook nog iets aan gebeurd?
micra power, simply the best

MicraMuts

#9
Dat is een speciaal interieur, ben alleen ff de naam kwijt! [edit] volgens mij is het Oger.

Welkom! Leuke auto!  O0

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Gojira

Thx voor de reacties, de micra gaat niets aan gebeuren overigens wij zijn er gek genoeg voor, maar moet een goedkope dialy houden. Aangezien de sx ong 1 op 4 a 5 gaat doen...... Ja heel eerlijk gezegd heb ik de micra gekocht om het leer.
Zag ook een zwarte (oude) type staan met leer, maar dat was een automaat....

Ik zit net op de site en weet nog niet of ik op de meeting kan komen.

En nog bedankt voor de link, ik heb altijd ruzie met welke ik moet pakken....

Normaal neem ik daar de tijd wel even voor, maar gister was mijn computer zooo traag.

Greetz André

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

gti-r power

nou broertje ik zal straks eens kijken wat die micra kan en of die een beetje snel is?? :politie:

Riesh

Citaat van: gti-r power op 03 oktober 2011, 10:32:52
nou broertje ik zal straks eens kijken wat die micra kan en of die een beetje snel is?? :politie:

doe maar rustig, straks worden die versterkers weer duurder...
Micra Addict

2yellow4u

Welkom op het forum en bij de club, Andre.
Mooie Aztek Micra O0