Marissa's Micra weg

Gestart door xx-maris-xx, 22 november 2011, 18:22:15

Vorige topic - Volgende topic

Milo

Goed bezig geweest weer!
Ik heb 3 vraagjes voor jou:

1. Waar heb jij je interieur verlichting vandaan gehaald? (eBay? Zoja, kun je link geven aub?)
2. Is dat de Pioneer DEH-6400BT? Zoja, bevalt ie?
3. Hoe heb jij het opgelost met je mistlamp in je LED lampen?
Heb jij een lampje die GOED licht geeft of niet? (goed genoeg voor keuring)

Bedankt :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

jij dacht laat ik alles maar in 1x weer dumpen :P -plaag-
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Micra1.3E3HBSuperSE2

Zo goed bezig!  O0
Ziet er allemaal goed uit.

@Milo, zoals ik het zie is dat idd de Pioneer DEH-6400BT   ;)

Red Racer

ziet er Toppie uit goed bezig O0

is de gloed van licht in de telllerunit en middenconsole wel 1 geheel of zog niet helemaal?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

xx-maris-xx

Citaat van: Milo op 07 augustus 2012, 17:17:32
Goed bezig geweest weer!

1. Waar heb jij je interieur verlichting vandaan gehaald? (eBay? Zoja, kun je link geven aub?)

Dankje ;)

1. De t10 van het middenconsole op ebay-- was zo kapot, doet het vrij vlug al niet meer, de t5 van de tellerunit heb ik gewoon bij heuts gehaald, is ook 3x niks, is niewt fel genoeg, je ziet de meters niet goed in het donker, en is ook vrij vlug kapot. daarom ga ik nou ook anderen zoeken. het deur lampje heb ik ook op ebay besteld, die die is nog wel goed.
2.dat is inderdaad de pioneer  DEH-6400Bt, en die bevalt super, niks op aan te merken ;) carkit werkt ook super, mixtrack is ook wel geinig.
3.Bij de keuring zat er gewoon het lampje in wat er bij zat, dat werd gewoon goedgekeurd, heb er nou zelf de lampjes door ledverlichting vervangen, zodat heel de lamp led is ;)  ik heb die op ebay besteld toen der tijd de led, maar het lampje wat er bij mij al in zat werd mijn micra ook meegoedgekeurd ;)

xx-maris-xx

Citaat van: Micra1.3E3HBSuperSE2 op 07 augustus 2012, 17:44:48
Zo goed bezig!  O0
Ziet er allemaal goed uit.

@Milo, zoals ik het zie is dat idd de Pioneer DEH-6400BT   ;)

Dankje ;)

xx-maris-xx

Citaat van: Zeurdoos op 07 augustus 2012, 16:29:55
Goed bezig meis O0

Dankje ;)

Citaat van: Red Racer op 07 augustus 2012, 21:59:49
ziet er Toppie uit goed bezig O0

is de gloed van licht in de telllerunit en middenconsole wel 1 geheel of zog niet helemaal?

Dankje ;).

tellerunit zit t5 in 4 of 5 lampjes, en middenconsole zitten 2 t10 lampjes in, is ook net iets verschillende van kleur.

Milo

Citaat van: xx-maris-xx op 07 augustus 2012, 23:25:17
Goed bezig geweest weer!

Dankje ;)

1. De t10 van het middenconsole op ebay-- was zo kapot, doet het vrij vlug al niet meer, de t5 van de tellerunit heb ik gewoon bij heuts gehaald, is ook 3x niks, is niewt fel genoeg, je ziet de meters niet goed in het donker, en is ook vrij vlug kapot. daarom ga ik nou ook anderen zoeken. het deur lampje heb ik ook op ebay besteld, die die is nog wel goed.
2.dat is inderdaad de pioneer  DEH-6400Bt, en die bevalt super, niks op aan te merken ;) carkit werkt ook super, mixtrack is ook wel geinig.
3.Bij de keuring zat er gewoon het lampje in wat er bij zat, dat werd gewoon goedgekeurd, heb er nou zelf de lampjes door ledverlichting vervangen, zodat heel de lamp led is ;)  ik heb die op ebay besteld toen der tijd de led, maar het lampje wat er bij mij al in zat werd mijn micra ook meegoedgekeurd ;)

Ik heb ook mn tellerunit lampjes via ebay besteld maar deze geven egt geen hol licht.
Int donker kijk ik nog moeilijk, dus ik wil ook andere gaan zoeken maar weet niet welke wel fatsoenlijk licht geven...
Jij een idee?

Dus als ik het goed begrijp zat er bij jou LED lampen een mistlamp inbegrepen??
Bij mij niet, bij mij zaten er gwn 2x witte achteruitrijlampjes in...
Door welke lampjes heb jij ze nu vervangen dan?
Ik heb er momenteel gwn een T10 Rood ledje inzitten xD
Maar denk niet dat dat voldoende zal zijn...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

xx-maris-xx

Ik heb ook mn tellerunit lampjes via ebay besteld maar deze geven egt geen hol licht.
Int donker kijk ik nog moeilijk, dus ik wil ook andere gaan zoeken maar weet niet welke wel fatsoenlijk licht geven...
Jij een idee?

Dus als ik het goed begrijp zat er bij jou LED lampen een mistlamp inbegrepen??
Bij mij niet, bij mij zaten er gwn 2x witte achteruitrijlampjes in...
Door welke lampjes heb jij ze nu vervangen dan?
Ik heb er momenteel gwn een T10 Rood ledje inzitten xD
Maar denk niet dat dat voldoende zal zijn...

Deze paarse die heb heb geven ookna  geen licht, ik kijk me scheel in het donker onderhand :P, zie niet eens hoe hard ik rij fatsoenlijk, zonder met mijn neus op de tellerunit te hangen :P  heb geen idee, ben ook nog op zoek naar anderen. ben gewoon op ebay aan het zoeken ;)

Bij mij zat er een gewoon rood lampje in, denk dat zo'n ledje t10 ook wel goed is, bij mij zit er t15 in, en knipper is t20 bij mij, bij mij kwam die gewoon met zo'n goedkoop ledje door de keuring heb er nou wel een mooier ledje inzitten, wat een stuk beter licht geeft ;)

Milo

Hmm oke, bij mij is mn mistlamp T10.
Mja zie maar eens een t10 mistlamp te vinden...

xx-maris-xx

Milo

Jaa, maar ik heb een t10 fitting, dus t15 gaat em niet worden vrees ik...

EDIT: Oh, wacht dat is t10. Hmm...

xx-maris-xx

Citaat van: Milo op 08 augustus 2012, 20:21:43

iets in die richting heb ik, denk zla ik meteen t10 er neer zetten ;)

Ik heb nou ook gewoon via ebay weer interieurverlichting besteld, kijken of het wat het is, heb nou roze besteld :P
op ebay met teller  verlichting bestellen en ledjes enzo moet je gewoon geluk hebben, ik gok ook maar wat :P

Milo

Citaat van: xx-maris-xx op 08 augustus 2012, 20:30:08
Citaat van: Milo op 08 augustus 2012, 20:21:43

iets in die richting heb ik, denk zla ik meteen t10 er neer zetten ;)

Ik heb nou ook gewoon via ebay weer interieurverlichting besteld, kijken of het wat het is, heb nou roze besteld :P
op ebay met teller  verlichting bestellen en ledjes enzo moet je gewoon geluk hebben, ik gok ook maar wat :P

Jaa, ik heb tijdje geleden ook (al) nieuwe besteld.
Deze zouden nu tog ondertussen wel binnen moeten komen.
Dan gelijk maar eens proberen en ook gelijk mn T10's installeren.

Diana

nou nou netjes hoor :D
en wat heb je een leuk sierstuk  8) hihi
Be yourself because life's too short to be someone else.