MISS STOMME VRAAG,MAAR BEN NIEUW EN WIL FOTO PLAATSEN..HOE MOET DAT?:s

Gestart door hermanzuidersma, 16 februari 2012, 12:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hermanzuidersma

MISS STOMME VRAAG,MAAR BEN NIEUW EN WIL FOTO PLAATSEN..HOE MOET DAT?:s

nismo

WELLICHT EERST EVEN DE CAPS LOCK UITZETTEN :D

Maar dan moet je eerst foto's plaatsen op bijvoorbeeld mijnalbum.nl, photobucket.com, etc.

Bij mijnalbum.nl klik je met je rechtermuisknop op de foto en klik je op eigenschappen. Daar zie je een URL link staan en die kopieër je. Die link plaats je vervolgens tussen [img] en [ /img] (zonder spaties) en klaar ben je. Ook kan je op 'reageer' drukken en dan op het plaatje drukken zodat deze img dingen automatisch tevoorschijn komen en daar plaats je dan de gekopiërde link tussen.

Bij photobucket kan je direct de link incl de img kopïëren en kan je die direct plakken als je wilt reageren.

Dit staat ook wel ergens anders op het forum uitgelegd, maar dacht laat ik je toch maar even helpen.

Anti autostyle!!

Zeurdoos


2yellow4u

Citaat van: hermanzuidersma op 16 februari 2012, 12:12:20
MISS STOMME VRAAG,MAAR BEN NIEUW EN WIL FOTO PLAATSEN..HOE MOET DAT?:s
Is het geen idee om je eerst even voor te stellen?
Ps. Kleine lettertjes kunnen we ook lezen..

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

hermanzuidersma

nou ja wat wil je weten?:)me naam is herman en heb sinds een week een paarse micra 1.0 16v,maar die foto's volgen nog:)

crash_750

leuk een paarse heb ik ook gehad :cheer:,die hebben we zelfs als trouwauto gebruikt ;D

hermanzuidersma

hahahah lachen man:)kwam er dag erna achter dat ik verlagingsveren onder had want 15 inch 195/55/15 paste net;)maar teller klopt nu niet maar ken me niks schelen

hermanzuidersma

owja en gister onderlip van laguna opgehaald gratis en voor niks;)

crash_750

teller klopt standaart ook niet hoor,bij m'n super s scheelt het op de 100 km al bijna 10 km ???

hermanzuidersma

oke...nou wil strax setje 15 inch cupvelgen staat wat mooier:)

TeSprouT

Love the potiential

hermanzuidersma

hahaha is niks bijzonders aan is nog vrij standaard;)all1 me achterraamrubber stuiterd door de sub eruit:S:$

TeSprouT

Dan nog zijn foto's goed voor de beeldvorming! Ik zou zeggen plaats wat dan zien wij direct wat jou startpunt is, want volgens mij zijn er plannen genoeg als ik dit zo lees! ;D


haha ik zie het wel vaker bij Micra's van die achterraam rubbers!
Love the potiential

hermanzuidersma

hahaha nou zou hem als tussen auto nemen in eerste instantie maar vind wel geinig nu:)en ook best wel veel aan te doen en te krijgen:)ja zal ff meer foto's maken en dan plaatsen:)