Nissan Micra 1.3 automaat k11 (tuned bij oger?)

Gestart door micraivo, 12 maart 2012, 13:37:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zeurdoos

Je moet het gewoon niet bij de garage laten doen ;) maar bij mede club leden enzo scheelt je heel erg veel geld O0

Milo

Ik heb egt wel 3x wow gezegd!
Vind het egt gaaf dat je leren stoelen hebt enzo en alles is afgewerkt met dat hout-achtige!
Mooi man!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

netjes idd de rest van de om te zien nu
als ik jou was zou ik mooi poets spul kopen bij carclean of dergelijke en is gewoon met de hand aan de slag gaan...

uhm kijk wel uit... zwart wordt je poets g**l van als ze gaan glimmen :P
ik persoonlijk heb dan geen rem en vind altijd wel een plekje hahaha

en ben het met casper eens mocht de bak defect zijn andere er in
en misschien had je wat aan me pm tip van chrismo is laten kijken voor laswerk
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joery-Joery

Zelf denk ik dat het makkelijker is om een goede k11 te vinden en dan de stoelen en het dashboard over te zetten.

Rob

en de klep sticker dan, grill (die is over te zetten), stoot strippen... (ook wel los te halen maar toch), automaat pook leder, dash panelen... gaat ook wel wat uurtjes in zitten :P

snap wel je idee hoor ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joery-Joery

Jaja en de deurpanelen, maar ook al heb je 2 linker handen en heb je het nog nooit eerder gedaan is het wel prima zelf te doen en als het je dan niet in 1 dag lukt dan doe je het in 2.
Als je het zelf doet kost het je niets.

micraivo

Zijn de voor en achterbank gelijk aan een 5 deurs?

Zeurdoos

Naar mijn weten niet ;) (maar weet het niet zeker)

GTIMAN

Mooie uitvoering!
Ik heb nu bijna 4 jaar een CVT  ook een K11.
Deze cvt maakt ook een schurend geluid bij langzaam rijden.
Ik schakel van D naar Ds terug bij lage snelheid.
Sowieso goed om hem even in Ds te rijden ook al zijn de toeren dan hoog.
Ben 2 keer bij Ganzenboom Amsterdam geweest en die zeiden gewoon rijden.
Ze doen het  of gewoon niet!
Succes

Rob

oeh achterbank zou wel is kunnen weel dat de stoel frames van de voor zijden wel anders zijn (wegens instap)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

micraivo

Het begint me steeds meer op te vallen dat tijdens het optrekken vanuit stilstand ik ergens tussen de 1000 en 2000 toeren weinig versnel. Ergens tussen dat gebied versnelt me auto nog amper, bij minder en meer toeren ga ik wel harder.
Iemand een idee waar dat aan ligt en of dat ernstig is?

Ik ben er nog steeds niet over uit of ik er geld in ga steken of dat het verstandiger is hem op iets anders ga inruilen.

Rick_db

verkoop hem anders aan iemand van het forum die hem wel wilt opknappen

Rob

-steekt voorzichtig vinger op- en dan doorverkoop aan liefhebber binnen de club weer
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

terl

Ik neem het interieur dan maar haha!!
Electro setje en je centrale deur ergrendeling!!

(6)
endless project =D

Rob

opknappen hebben we het over niet slopen :P

edit: anders zou ik er een Super Oger van maken :P whahahaha
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed