Micra K11 1.3 E3 HB Super S E2

Gestart door Micra1.3E3HBSuperSE2, 12 maart 2012, 22:08:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Oke! Goed bezig dan!!

Ik zal met mijn ABS pomp ook wel in de knoei gaan komen :p

Micra1.3E3HBSuperSE2

Waarschijnlijk wel.. Daarbij komt nog dat ik ook airco heb, anders had ik naar links gekund bij m'n RSV tuit.

Agja, maakt er wel weer een leuke klus van :)

Milo

Ik heb dezelfde uitvoering micra als bunny en ik heb eigenlijk geen problemen gehad met het plaatsen?
Of begrijp ik het nu even verkeerd?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 17 november 2012, 21:05:06
Ik heb dezelfde uitvoering micra als bunny en ik heb eigenlijk geen problemen gehad met het plaatsen?
Of begrijp ik het nu even verkeerd?

milo jij bunny en ik hebben een 1.4 dit is een 1.3 met abs.
hij heeft minder plek onder de motorkap (door de abs pomp dus)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Micra1.3E3HBSuperSE2

En weer 'n paar kleine updates  :).

Duplo-lampen in de richtingaanwijzers:


En nog 'n filmpje:


En van het weekend weer de winterbandjes eronder..  ::)

En door dit verschil...

...is het nu de heuvels in mijn wijk schuin nemen, anders schraapt de veerpootbrug erover...  :-\

En dat was maar goed ook, want gisterochtend zag het er 'n beetje wit uit voor de werkplaats:



Leo

grappig knippers :), hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?
je winter banden liggen zeker op 13 inch maar in verhouding is de band kleiner ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Micra1.3E3HBSuperSE2

@Xleonl: Knippers zijn orangje duplo-lampen (21W/5W lamp). Was alleen ff zoeken naar 2 duplo-fittingen en die kon ik er zo insteken, dus stadslicht op 5W en knippers op de 21W draad. Winterbanden zijn idd 13", en daardoor is de rolomtrek kleiner.

Leo

Citaat van: Micra1.3E3HBSuperSE2 op 04 december 2012, 22:31:13
@Xleonl: Knippers zijn orangje duplo-lampen (21W/5W lamp). Was alleen ff zoeken naar 2 duplo-fittingen en die kon ik er zo insteken, dus stadslicht op 5W en knippers op de 21W draad. Winterbanden zijn idd 13", en daardoor is de rolomtrek kleiner.

ok handig dat daar plug&play fittingen voor zijn  :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Micra1.3E3HBSuperSE2

Dat weet ik niet... ??? Ik heb 1 fitting uit 'n primera P10 en 1 fitting uit 'n navara kunnen halen en die paste, dus kwam goed uit.  ::) :P

Leo

Citaat van: Micra1.3E3HBSuperSE2 op 04 december 2012, 22:36:52
Dat weet ik niet... ??? Ik heb 1 fitting uit 'n primera P10 en 1 fitting uit 'n navara kunnen halen en die paste, dus kwam goed uit.  ::) :P

zo kan het natuurlijk ook  ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

#207
Ziet er goed uit man.
Kzit egt heel erg te twijfelen of ik ook winterbanden moet doen of niet, want ik vrees egt hard voor mn velgen :(
Mja, kost natuurlijk ook weer een hoop en kheb geen extra velgen... :S

(Dat filmpje krijg ik btw maar voor de helft te zien, kan je het miss in photobucket uploaden ofzo?)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 05 december 2012, 11:10:21
Ziet er goed uit man. Kzit egt heel erg te twijfelen of ik ook winterbanden moet doen of niet, want ik vrees egt hard voor mn velgen :( Mja, kost natuurlijk ook weer een hoop en kheb geen extra velgen... :S

(Dat filmpje krijg ik btw maar voor de helft te zien, kan je het miss in photobucket uploaden ofzo?)

vwinter banden op velg kun je voor ons gelukkig redelijk goedkoop krijgen via MP tussen de 50 a 100 euro dus dat valt wel mee.

voor het filmpje heb een een plug-in nodig bv real player dan doet hij het gewoon
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Ja I know, maar het filmpje wordt niet gecentreerd dus ik zie zijn knippers niet zegmaar.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)