Micra K11 1.3 E3 HB Super S E2

Gestart door Micra1.3E3HBSuperSE2, 12 maart 2012, 22:08:20

Vorige topic - Volgende topic

Marnik

Milo

Zowel met kap als originele kleur kap ziet het er tof uit, goed bezig man O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Je bent er maar hard mee aan het werk. Goed bezig
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra1.3E3HBSuperSE2

Bedankt voor alle positieve reacties!  ;D

Mistlampen worden nog wel terug gemonteerd, moet alleen nog de draden opnieuw maken voor de LED's.
De kap en de rest van de micra gaat ook gespoten worden, maar dat zal eind dit jaar zijn.
Ik heb een aantal grote plannen en ik hoop dat allemaal voor en in de loop van begin volgend jaar klaar te hebben.

Dus voorlopig blijf ik zo rijden, misschien dat ik de kap en eventueel het dak nog laat wrappen, maar dat weet ik nog niet  :P

Milo

Citaat van: Micra1.3E3HBSuperSE2 op 16 juni 2014, 21:15:54
Bedankt voor alle positieve reacties!  ;D

Mistlampen worden nog wel terug gemonteerd, moet alleen nog de draden opnieuw maken voor de LED's.
De kap en de rest van de micra gaat ook gespoten worden, maar dat zal eind dit jaar zijn.
Ik heb een aantal grote plannen en ik hoop dat allemaal voor en in de loop van begin volgend jaar klaar te hebben.

Dus voorlopig blijf ik zo rijden, misschien dat ik de kap en eventueel het dak nog laat wrappen, maar dat weet ik nog niet  :P

Ik zeg doen! Gaat em heel stoer staan denk ik!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Micra1.3E3HBSuperSE2

Ik twijfel alleen nog over de wrap: carbon/mat zwart/zwart  :-\

Riesh

kan in principe allebei goed bij deze kleur
Micra Addict

Milo

Citaat van: Micra1.3E3HBSuperSE2 op 17 juni 2014, 20:54:42
Ik twijfel alleen nog over de wrap: carbon/mat zwart/zwart  :-\

Ik denk dat hele fijne carbon wrap erg goed zal staan

Micra1.3E3HBSuperSE2

De update hier is ook al een hele tijd geleden geweest en dat is een minder mooi verhaal geworden dan het R32 verhaal. Sommige zullen zich dan ook wel afvragen waarom ik dan hier ook niks meer heb gepost.
Het is gebeurd op 08-11-2014 en een enkeling hier weet het ook wel, maar hierbij breng ik de rest ook even op de hoogte:

PAS OP! KOMENDE FOTO's KUNNEN ALS SCHOKKEND OVERKOMEN :(

Na dit voorval (op weg naar mijn werk) ben ik alleen nog voorzichtig naar huis gereden op een 17" set van een collega en sindsdien staat de micra dus ook stil.
Hij had begin februari ook weer APK gekeurd moeten worden en ik heb toen besloten om de micra voorlopig maar in de stalling te zetten.
Ik wil langzamerhand het toch wel weer oppakken en ik heb via via een BC schroefset kunnen bemachtigen en een setje nieuwe velgen.

Maar voorlopig heb ik nog steeds geen achteras geschikt voor schijven en daar ben ik dus nog steeds naar opzoek. :-\

Leo

wow heftig :o

wat was er eigenlijk gebeurt ?

achteras met schijven zijn erg schaars moet je al een super s sloper gaan zoeken :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Marnik

Micra1.3E3HBSuperSE2

Wat er precies gebeurd is weet ik zelf ook niet precies meer, maar wat ik wel weet is dat ik op het industrieterrein een hele flauwe bocht nam en de achterkant uitbrak.
Nu lukte me het aardig om hem op de weg te houden, kon alleen niet voorkomen dat de stoeprand geraakt werd en ik in de berm terecht kwam. Als dat niet was gelukt was ik misschien tegen een boom aan belandt.

Ik ben nu een aantal keer in die bocht wezen kijken en daar zit net een hobbeltje in het wegdek van een boomwortel. Ik denk dat dat net genoeg was om de achterkant een zet te geven en de grip te verliezen.

Milo

Wow balen man :o hoop dat jij het verder goed maakt!

Micra1.3E3HBSuperSE2

Citaat van: Milo op 07 mei 2015, 14:31:17
Wow balen man :o hoop dat jij het verder goed maakt!

Met mij gaat 't altijd goed :)
Ik ben blij dat ik de schade tot dusver heb kunnen beperken.