Ries zijn micra K11

Gestart door Ries, 25 maart 2012, 21:43:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

ziet er beter uit dan dat hij er uit zag ;)
wat voor kleur krijgen je gti klauwen?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Ries


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Ries

haha jazeker die rode remklauwen is een herkenningspunt van mijn micra :p
dus dat hou ik er graag in!!

thieme

Heb jij het spruitstuk nu zo in de auto zitten?
er zijn vast wel een paar manieren om het op te lossen maar je krijgt zo als je pech hebt wel problemen bij de APK met de uitstoot.

Rob

rood is zo 2001 :P... ow wacht toen had ik zelfs nog geen micra XD
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Ries

Citaat van: thieme op 07 januari 2013, 16:47:19
Heb jij het spruitstuk nu zo in de auto zitten?
er zijn vast wel een paar manieren om het op te lossen maar je krijgt zo als je pech hebt wel problemen bij de APK met de uitstoot.

wat bedoel je precies?
om wat op te lossen?

Leo

Citaat van: Ries op 07 januari 2013, 17:23:38
Citaat van: thieme op 07 januari 2013, 16:47:19
Heb jij het spruitstuk nu zo in de auto zitten?
er zijn vast wel een paar manieren om het op te lossen maar je krijgt zo als je pech hebt wel problemen bij de APK met de uitstoot.
wat bedoel je precies?
om wat op te lossen?

de kans bestaat dat je bij de apk een te hoge uitstoot hebt en dan word je micra afgekeurd
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Ries

Ja dat begrijp ik maar aangezien bijna iedereen hier rijd met zo'n spruitstuk zal dat wel goedkomen.
Maar wat wordt er bedoelt met "het op andere manieren oplossen" ? :)

Red Racer

ik had er met mn voledige Janspeed en nismo demper(wel de kat er tussen) een net aan corecte uitstoot.

Mooi dat me spruitstuk nu een 2de leven ontvangt ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ries

Ik heb nu een janspeed spruitstuk dan de kat en dan mn japstyle demper dus zou goed moeten gaan ;)

lurtz

i like it de gti remmekes

thieme

Een katalysator heeft een bepaalde temperatuur nodig om zijn werk goed te kunnen doen aangezien je de eerste kat nu niet meer hebt en de tweede een stuk van de motor afzit komt de katalysator niet goed op temperatuur. Om dit tegen te gaan heb ik ik bij mij heatwrap om de katalysator zitten zodat de warmte over dat stuk minder snel kan ontsnappen. Die van mij kwam op deze manier ook maar net door de APK heen en ze moesten hem alsnog ff flink laten warmdraaien om hem erdoor te krijgen.
Verder kan je natuurlijk voor de apk je oude spruitstuk "even snel" terugzetten dat kan ook en toen ik met Jeroen sprak had hij het ook over een soort kastje voor je ECU die bepaalde waardes kan onderscheppen/veranderen waardoor je uitstoot ook minder is.

Ik hoop in ieder geval dat hij zo door de apk komt bij jou en dat je er niks meer aan hoeft te doen maar dit schijnt erg te verschillen van auto tot auto dus houdt er rekening mee.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Ries

Thnx voor de tip we zullen het zien met de apk ;)

Ik ga gelijk even kijken naar die stickers goeie tip ;)