Leo's K10

Gestart door Leo, 28 maart 2012, 19:39:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wat te doen met mn grill

rood spuiten
zwart spuiten

Provo

Maandag doen we de super s teller, kmoet enkel het draadje van het klokje vervangen door n draadje naar de distributor (moet wss ook n weerstandje tussen) maar dat is op te lossen. En dan doen we ook ineens jou bekleding ;)
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Red Racer

begint steeds meet op em ex te lijken in de opbouw, had provo geen zwarte middenconsole om allles in geheel te passen.

als je ztoelen nog goed zijn en geen wang schade hebben zou ik de stoelhoezen advizeren om slijtage te verminderen O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Leo

Citaat van: Red Racer op 19 juli 2012, 19:06:21
begint steeds meet op em ex te lijken in de opbouw, had provo geen zwarte middenconsole om allles in geheel te passen. als je ztoelen nog goed zijn en geen wang schade hebben zou ik de stoelhoezen advizeren om slijtage te verminderen O0

Provo had idd nog het een en ander liggen O0. Ik wil zijn gehele super s interieur overzetten.
De harde plastic onderdelen hiervan wil ik zwart spuiten.

De bestuurders stoel heeft een helaas een klein beetje wang schade dit moet ik nog even laten repareren. Mijn rode stoelhoezen gebruik ik nog steeds wanneer ik oude of smerige kleding aan heb in de Micra.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

om terug te komen op de einddemper. Dit was geen japstyle, maar een orginele K10 remus eiddemper
Micra Addict

Leo

Citaat van: Riesh op 19 juli 2012, 19:44:25
om terug te komen op de einddemper. Dit was geen japstyle, maar een orginele K10 remus eiddemper

Die zijn heel vet, maar helaas nogal prijzig.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kevertje-SYS

En die hangt tegenwoordig inderdaad onder mijn micraatje ;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob3600

Lekker bezig Leo  O0
Groeten Rob & Zn

Milo

Ziet er goed uit man!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

afgelopen zondag Ardennen rit gereden (meer foto's in fotografie topic)



en vandaag een poging gedaan om een zonneband op te plakken maar door de bolling van de achterruit en de dakraamspoiler is er veel lucht ondergekomen



maar nu mag ik wel gratis naar de 24 uur van zolder !
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Joery-Joery

Mooie foto hoor, de micra staat er goed op  O0

Leo

vandaag de Super S achterbumper van provo grof geschuurd.



nu is het tijd voor plamuur en dan weer (licht) gaan schuren
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

Hola hoelang heb jij liggen schuren? :D arme bumper al zoveel geschuurd geweest...
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

Citaat van: Provo op 25 juli 2012, 23:00:27
Hola hoelang heb jij liggen schuren? :D arme bumper al zoveel geschuurd geweest...

ik denk in totaal 1 uur. kon schuur apparaat met 180 grof schijf lenen van een vriend.
daarna alle randen en hoeken nog eens geschuurd met 240.
en na het plamuren doe ik het geheeld dus nogmaals met 600.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Zeurdoos

Is dat niet een beetje overdreven ?? Want er zat toch al goede verf op . Dus die had je licht kunnen op schuren en dan in jou kleur over spuiten ;) scheelt je veel werk en het resultaat is het zelfde ;)

Provo

Och de eerste keer datk mijn auto schuurde... wilj niet weten hoe grof en hoelang :P
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!