Leo's K10

Gestart door Leo, 28 maart 2012, 19:39:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wat te doen met mn grill

rood spuiten
zwart spuiten

Zeurdoos

Citaat van: xleonl op 07 augustus 2012, 11:57:12
waarom zitten er trio gasveren eigenlijk op ?

1 klepstoot was losgekomen dus hield het blok er mee op

De nokas is los gelopen en daar door is er een klepkrom ofzo .

Red Racer

Citaat van: xleonl op 07 augustus 2012, 11:57:12
waarom zitten er trio gasveren eigenlijk op ?

1 klepstoot was losgekomen dus hield het blok er mee op

om de achterklep goed omhoog te houden en het te voorkomen van het regelmatig omlaag vallen van de K10 kleppen wat een kwaal is.

en dat het blok stuk is had ik m niet gekocht, wil ook niet weten hoe ie er mee om is gegaan hoop netjes anders kan het met 50k+ toch niet stuk lopen?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Zeurdoos

Alles kan stuk want die paar boutjes waar de nokas mee vast zit staat er om bekend bij de K10 dat die los kunnen lopen (heb ze zelf nagekeken op advies van de Nissan dealer)

Joery-Joery

Nouja heel weinig kilometers hoeft niet altijd goed te zijn, het kan ook betekenen dat er in die +- 20 jaar 2500 kilometer per jaar mee is gereden en dat is echt bizar weinig wat ook weer kan betekenen dat het allemaal korte ritjes zijn geweest en allemaal korte ritjes zijn slechter voor je auto dan lange ritten.
Daarnaast kan het natuurlijk ook zijn dat het onderhoud van de auto minder is geweest omdat er zo weinig mee gereden is.

Maar uiteindelijk is het toch alleen maar lekker speculeren  :P

Leo

vandaag eens wat tape op mn koplampen gedaan. vind het effect erig leuk.




ook begonnen om de achterkleppen te verwisselen. morgen maar weer verder mee gaan.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Red Racer

zo begon ik ook maar dan met een gedeelte van een oude grill, ben overgestapt naar glasvezel.

Zag ze als het goed is nog liggen op me kamer, je bent ook op de bbq meet?

mag je ze wel voor een zagt prijsje overnemen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Leo

Citaat van: Red Racer op 20 augustus 2012, 20:01:46
zo begon ik ook maar dan met een gedeelte van een oude grill, ben overgestapt naar glasvezel.
Zag ze als het goed is nog liggen op me kamer, je bent ook op de bbq meet?
mag je ze wel voor een zagt prijsje overnemen

waren dat niet jouw lazy eyes ? bedankt voor het aanbod maar was zelf inmiddels ook al bezig met booskijkers te maken. misschien dat ik die hier nog bovenop plak.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Red Racer

ik had ervoor nog een set booskijkers  waarna ik over op die lazy eyes ben gestapt.

we houden je in de gaten met je mi ni project O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Ik zie dat ik iemand geïnspireerd heb! :P Zit er netjes op, vind het een gaaf effect hebben! Al getest in het donker ook?
Love the potiential

Leo

Citaat van: TeSprouT op 21 augustus 2012, 10:23:14
Ik zie dat ik iemand geïnspireerd heb! :P Zit er netjes op, vind het een gaaf effect hebben! Al getest in het donker ook?

je was idd mn inspiratie bron. zal vannavond een foto maken in het donker.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

terl

Je micra kijkt niet vrolijk :p
endless project =D

Leo

en hier is de foto met de lampen aan.



ook de booskijkers eens getest op de koplampen maar ben nog niet tevreden over het resultaat want ze sluiten niet mooi aan.




die moeten dus nog wat meer bijgeschaafd worden.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Juist! Heel cool effect ook in het donker! Toppie! O0
Love the potiential

Leo

#193
de achterklep is nu volledig overgezet.



resterende bodywork to do list:
- klepspoiler zwart spuiten
- orginele kentekenplaatverlichting zwart spuiten
- super s bumper rood spuiten
- nieuwe bodykit rubbers aanbrengen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Tsja, ik vind het geen verbetering. Maar ik ben ook helemaal geen fan van heupspoilers.
Naar mijn mening breken die  dingen de originele lijn van de auto teveel. Anyway, het is jouw auto . Have fun with it en trek je van mijn commentaar niet teveel aan
Micra Addict