Jeroen330's project Aztek 6/180.. verkocht

Gestart door Jeroen330, 11 april 2012, 16:15:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen330


Riesh

Ik ken ze wel van Raceland.
Alleen is raceland niet failliet ze zijn per 31-12-2011 gewoon gestopt

Blijft wel jammer dat die klep niet werkt
Micra Addict

Jeroen330

die klep GAAT werken riesh..... al kost het me een hoop

thieme

Ik vind het idee van zo'n klep echt geweldig maar ik zou willen dat je hem aan je gas vast kan maken zowel als een aan/uit knop. Dat als je vol gas geeft dat het een lekker geluid geeft maar dat je toch lekker kan cruisen.

crash_750

hej jeroen,je aztecje zier er goed uit jo O0
na je pbtje ging het bij mij toch ook weer kriebelen om wat aan het super sje te doen ^-^ nu alleen t vrouwtje nog overhalen :-\

Jeroen330

Erg is dat he?

Ik heb ook kriebels genoeg, maar helaas zal er een auto bij moeten komen om die kriebels door te zetten.. De aztek ervoor gebruiken is zonde

Jeroen330

Ondanks dat de auto te koop staat gaan we wel lekker door met onderhoud en andere bezigheid werkzaamheden..
De Micra heeft APK tm 13 April en ik wil hem 13 februari APK keuren zodat ik hem met nieuwe APK kan verkopen..

Vandaag weer wat nuttige dingen gedaan!!


Eerst demonteren..




Want zoals je wel ziet zit er roest in de voorbalk.. Typisch kwaaltje van de K11..




Van het oude front alle puntlasjes uitboren.. hierdoor komt het gehele front er als een stuk vanaf




Schroefschroef, boor boor en hier zijn we dan:




afvoeren!




Vervolgens het nieuwe front passen en uitmeten:





Alle uitgeboorde delen en gelaste plekken behandeld.....
- roest omvormer incl primer erop
- delen zwart bijgespoten en laten drogen
- Tectyl erop




Weer klaar om jarenlang mee te gaan!
Als er een nieuwe eigenaar komt is deze klus in ieder geval lang niet nodig!

Riesh

ziet er weer netjes uit. Eigenlijk is de vraagprijs een koopje als je ziet welk onderhoud er is gedaan.
Micra Addict

Jeroen330

Ik wil gewoon geen troep verkopen...

Kijk, een auto uit 2000 heeft natuurlijk gebruikssporen, maar hij moet technisch gewoon top zijn..
Als er dan wat is dan ontvang je de nieuwe eigenaar in ieder geval met plezier terug..


Jeroen330

Gister de auto weer wat aandacht gegeven en hem netjes terug gebouwd naar hoe ik hem wil verkopen..

De lucht inlaat is er weer af, vervangen voor een standaard luchtfilterbak met nieuw inleg filter en de uitlaat is weer standaard. Deze is vervangen voor een nieuwe middendemper en nieuwe einddemper. Ook de veerpootbrug aan de voorkant er maar afgehaald.

Vandaag was het tijd voor de keuring en wat denk je? in 1 keer goed!!
Nu even wachten op volgende week voor het afmelden, als ik de auto na 14 februari afmeld krijg ik 14 maanden APK (t/m 13 april 2014)

Jammer dat hij weg moet, maar hij gaat teminste in top conditie de deur uit!

Riesh

Micra Addict

Jeroen330

Das het enige wat hij niet heeft...

Verder alles erop en eraan.. Elektrische ramen, stuurbekrachtiging, toerenteller enz enz..

Jeroen330

De auto is verkocht..

Doet toch wel een beetje zeer, maar gelukkig ga ik de auto nog eens terug zien!

2yellow4u

Denk maar aan het geld dat je hebt verdiend Jeroen ;)

Rob

heeft ff geduurd maar je bent hem kwijt
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed