RicK10 en Kevin's K10 (sponsored by Rob3600)

Gestart door Rob3600, 27 mei 2012, 22:50:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

RicK10

Hij is een stuk stugger, maar nog steeds comfortabel  O0 Het uitlijnen laten we binnenkort ook doen, als we andere velgen hebben   ;D

Roadrunner

I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

RicK10

Afgelopen zaterdag nieuwe velgen gekocht  :D
13 inch velgen waarvan 3 met Dunlop SP Sport 2000 banden 175/50/13 en 1 met kapotte band, maar die is besteld en hopelijk zit die er op met BOTS  O0 


Er zaten Renault naafkappen op  ::) maar op nieuwe Nissan kappen zit 2 weken levertijd, dus die zijn niet binnen voor BOTS

Er zit wel wat schade op, dus misschien dat we dit binnenkort nog een keer aanpakken, verder willen we het hart van de velgen nog een keer spuiten, maar voorlopig blijven we er nog even zo mee rijden.

Leo

classic velgen zijn altijd gaaf O0

wat voor velgen zaten er nu onder ? (bandenmaat)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Dat zijn twingo wieltjes , nice find.
Die gaan erg goed staan onder de K10
Micra Addict

RicK10

Citaat van: xleonl op 07 april 2014, 22:04:41
wat voor velgen zaten er nu onder ? (bandenmaat)
Er zitten nu 155/65/13 banden op

Citaat van: Riesh op 07 april 2014, 22:05:47
Die gaan erg goed staan onder de K10
Dat dachten wij ook Riesh  ;)

thieme


Riesh

Ohwja, de volledige benaming is Intra T-line.
Ze worden ook wel eens aangeboden als mini of worst wielen door mensen die het niet snappen.

Het naafgat is wel iets te groot (60.1 ipv 59.1)  dus theoretisch zou je iets onbalans kunnen krijgen
Micra Addict

Leo

Citaat van: Riesh op 07 april 2014, 22:36:59
Het naafgat is wel iets te groot (60.1 ipv 59.1)  dus theoretisch zou je iets onbalans kunnen krijgen

1 mm centreerring dr in zetten :P maar lijkt me sterkt dat je er iets van zult merken ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Ik ging er vanuit dat het te dun zou zijn, maar ze bestaan dus wel.

ff zoeken op ebay, of anders bij www.centreerringenwinkel.nl
Micra Addict

RicK10

Bedankt voor de tip Riesh, ik zal morgen kijken of ik die ook gelijk kan bestellen, dan zit het tenminste goed  O0

De velgen stonden inderdaad te koop als worsten velgen... maar Intra T-line klinkt toch beter  :P

Milo

Super, ben egt benieuwd hoe die onder de K10 staan. Vast héél erg vet O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

RicK10

Na veel te lang dan toch een update..
De velgen zitten er ondertussen onder, inclusief Nissan naafkapjes  O0
De nieuwe band was wel erg moeilijk aan te komen, er bleek geen Dunlop meer leverbaar te zijn in 175/50/13 dus hadden we een Yokohama besteld. Er is echter door een fout van de leverancier een Nankang band geleverd. Maar de garage zei dat het er uitzag als een heel goed bandje, dus hebben we deze toch maar laten zitten.
Toen liepen we tegen het probleem aan dat hij bij het kleinste hobbeltje al aanliep.. Dus heeft Jeroen de wielkasten uitgerold en hebben we nergens meer last van  O0
Hier wat foto's van de velgen:







Ook hebben we er Micra instaplijsten ingezet  :D


thieme

Ziet er goed uit jongens. Ik was met de banden wel even achteraan gegaan het prijsverschil tussen Yoko's en Nankang is volgensmij best veel en ben zelf nooit fan van Nankang.

Milo

Citaat van: thieme op 31 mei 2014, 15:46:28
Ziet er goed uit jongens. Ik was met de banden wel even achteraan gegaan het prijsverschil tussen Yoko's en Nankang is volgensmij best veel en ben zelf nooit fan van Nankang.

+1, verder ziet het er echt TOP uit! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)