Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

thieme

Even een update:
Heb net even 2 verschillende soorten wielsloten en centreerringen voor de enkei's gekocht. Meteen ook een mailtje gestuurd over de voortgang van mijn cylinderkop is immers al 3 weken geleden dat ik daar iets van gehoord heb. Niet dat ik haast heb maar blijf graag op de hoogte. Koppelingssetje is ondertussen ook al lang binnen samen met nieuwe kopbouten.

Ik moet nog even precies afwachten wat er aan pakkingen meegeleverd wordt met mijn cylinderkop maar voor de rest heb ik bijna alles op wat kleine dingen na. Dus wordt het tijd dat ik maar even met mijn broertje plan wanneer en hoe we alles doen. Ik wil namelijk het liefste alle aanpassingen binnen zo kort mogelijke tijd uitvoeren zodat ik het verschil ook echt merk. Dus de velgen, vliegwiel en nokken met de gereviseerde kop zou toch voor een leuk verschil moeten zorgen.

thieme

#106
Vanavond ga ik de cylinderkop ophalen ben benieuwd ziet er als het goed is als nieuw uit.
Ook ga ik zometeen ff kijken bij een sloop of ik een toyota inlaatspruitstukkie kan vinden van een 4e of 5e series motor en die dan ergens pas laten maken voor micra. Staan alleen niet zo vaak toyota's op sloop :P

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

NMLorre

Hallo,inderdaad mooie bolide en de vooruitzichten wat je wil bekomen,ik kijk er naar uit. Maar vooreerst wil ik me voorstellen als laatste nieuwe lid van jullie club.Mijn naam is Lorenzo,ik wordt 18 in Oktober,doch ben reeds in bezit van mijn Nissan Micra K11,bwj 1994. Ik rij reeds enkele maanden met een voorlopig rijbewijs en ben nu samen met men nonkel(ook een autogek) mijn Nissan in orde aan het zetten om er mijn persoonlijke touch aan te geven.Kan je me wat uitleg verschaffen hoe en bij wie ik moet zijn om lid te worden??Alsook is dit de eerste maal dat ik via een forum werk,aldus moet ik nog wat wennen aan dit systeem.Bv,hoe plaats ik een foto of fotos hierbij. Grtz en dank bij voorbaat ,den Lorre.
Den Lorre

Milo

Maak even een apart topic aan in het Show Your Face topic om jezelf voor te stellen en om je Micra te showen kan dat in Show Your Car.
Voor ledenmaatschap even een PM naar Taxloss doen O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Welkom Lorre.
aangezien je nog niet zo bekend bent met het forum: we proberen zo veel mogelijk om te posten in dat deel van het forum waar het voor bedoeld is. In jouw geval zou je het beste een voorsteltopic kunnen maken in dit deel van het forum: http://www.micrafanclub.com/index.php/board,11.0.html  (showyourface)

Het is niet vervelend bedoelt, maar als je daar je voorsteltopic maakt met dezelfde vragen dan kunnen we daar verder reageren en op deze manier het topic van Thieme "schoon" houden.

suc6
Micra Addict

NMLorre

OK,dank je wel,ik ga dit direct uitproberen.
Den Lorre

Rob

mooie upgrade parts man!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

thieme

Potverdikkie zul je net zien he stonden 2 toyota's op de sloop die wel eens het spruitstuk konden hebben wat ik nodig heb. Eentje was al leeg motorruim en de andere was van voren zo gebutst dat het spruitstuk tegen het schutbord afgebroken was :(
Was te proberen om te kijken maar ik e-mail waarschijnlijk van Deijne wel een keer ofzo.
Kop ook opgehaald ziet er zowat nieuw uit behalve wat putjes maar die zitten ver genoeg van de randen af. Kan nu dus beetje gaan plannen.

Kevertje-SYS

Welk type toyota zoek je ??

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Riesh

#115
van een 4efe blok volgens mij.
Die zit oa in de Corolla E10 of de starlet

of van een  5E , die zat in de Paseo
Micra Addict

thieme

idd die ja zou volgens MSC met kleine aanpassingen en andere flensen moeten passen.

thieme

Zo net weer wat leuk speelgoed besteld zodat ik zeker weet dat mijn toekomstige modificaties helemaal benut worden.
Heb ondertussen ook al een 4efe inlaatspruitstuk hier liggen moet maar eens kijken hoe dat fatsoenlijk aan te passen is, heb gelukkig wel al een reserve micra spruitstuk liggen.
Voor de rest van de spullen heb ik helaas nog geen planning. Dat zal nog wel even duren. Heb namelijk een soort chronische vermoeidheid en krijg zowat niks gedaan in de avond of weekenden en dan werk ik "maar" 30 uur in de week. zal dus wel opgeschoven worden tot herfstvakantie ofzo geloof dat ik dan een week vrij heb.

Jeroen330


thieme

 :furious3: :furious3: Net boodschappen gedaan kwamen weer terug bij de auto en zat er iets minder lucht in de rechterachterband dan meestal de bedoeling is. Gelukkig nog wel genoeg om rustig naar huis te kunnen rijden. Daar aangekomen even gekeken en bleek er een schroef in de band te zitten. Dus maar even de oude 13 inch wielen terug gezet op de achterkant, ziet er niet uit maar je moet wat. Zometeen maar ff naar de bandenboer kijken of het gerepareerd kan worden.

CiteerZo net weer wat leuk speelgoed besteld zodat ik zeker weet dat mijn toekomstige modificaties helemaal benut worden.
Jeroen weet ondertussen al wat ik hiermee bedoel maar vind dat jullie het ook mogen weten had wel verwacht dat mensen zich zouden afvragen wat ^^
maar ik heb een Nistune dochterbordje voor in de ECU besteld. Er moet nog even de goeie firmware opgezet worden en dan krijg ik hem hopelijk snel binnen.