Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

thieme

Zitten vlekjes maar is hard hebben heel wat afgeprikt/geslagen met schroevendraaier en hamer ^^

Marco330

Mooi! Succes met het regelen van de klus!

Kwarkieboy

Misschien dan toch wat Q zegt. Een ambulance zien te regelen en dan de 13de naar de klus meeting.
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

Citaat van: Kwarkieboy op 08 oktober 2013, 21:25:03
Misschien dan toch wat Q zegt. Een ambulance zien te regelen en dan de 13de naar de klus meeting.

dan zul je zaterdag al moeten komen, dan maken we dr een klus weekend van :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Ik weet niet hoe het precies zit bij Nico maar ik wil daar niet de brug de hele tijd bezet houden haha. Mja zal kijken wat de garage morgen zegt en zal eens wat rondmailen voor prijzen.

thieme

..... Haaste spoed is zelden goed blijkt maar weer. Zondag zelf nog met mijn broertje onder mijn eigen auto gekeken. Gister bij de sloop as uitgezocht eraf gehaald en vandaag afgeleverd bij de garage. Heb ik verdomme verkeerde as eraf liggen te schroeven .... Wss eentje van een 1.0 en die heeft niet dat kleine stabilisatorstangetje aan de voorzijde van de as. Dus zo'n beetje een halve dag en 70 euro verneukt.
Nu ik het zo achteraf bekijk kan ik er met mijn hoofd niet bij hoe ik dat over het hoofd heb kunnen zien. Helaas het is nu gebeurd ben maar meteen gaan rondkijken en bellen voor een andere kloppende as. Ga nu wss eentje bij Relders kopen en gewoon laten opsturen.
Zondag wordt nu wel al snel krap ik hoop dat ik het red om er dan te zijn ...

Roadrunner

Pff, da's klote (alweer)
Hoe sneller hoe beter maar met zulke dingen kun je eigenlijk niet haasten.

Hoop dat het wat soepeler gaat straks. Zondag zou leuk/mooi zijn. Zo niet dan is er natuurlijk nog altijd hulp te vinden hier :)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Riesh

maken we er een klusdag bij thieme voor de deur van :P
Micra Addict

Jeroen330

Waar woon jij nou ook alweer Thieme?

thieme

Ik woon in Venray
Heb net even met Relder en Deijne gebeld/gemaild
Bij Deijne achteras 100 euro verzending 35 euro en ze moesten er dan nog een onder een auto uithalen.
Bij Relder achteras 75 en verzending 25 en voorzover ik had begrepen hadden ze die al los op voorraad liggen.
Helaas als ik zo thuiskom is het weer zo sluitingstijd van die toko's dus Relder kijkt voor mij morgen even na of ze de juiste as hebben maarja dan moeten hun nog de betaling binnenkrijgen en dan pas versturen. Erg krap dus :(

Jeroen330

Waarom niet ietsie meer tijd en een achteras met schijven erop zetten?

thieme

De voornaamste reden is dat ik volgende week vakantie heb en ik wil dan heel graag aan de auto werken. Ik heb geen DHZ garage dichtbij en het zou dus fijn zijn als ik daar zelf naartoe kan rijden en rustig aan mijn auto kan werken zonder weer afhankelijk van iemand te zijn om mij en mijn auto daar te krijgen.

Reden 2:Omdat ik een verwend nest ben en graag in mijn auto wil rijden ipv overal naartoe fietsen.
Ik werk op een boerderij en ben vaak de hele dag op de been en doe ook vaak fysiek zwaar werk.
Ik dan 7 KM heen 7 KM terug er nog bij moet fietsen terwijl ik het totaal niet meer gewend ben om te fietsen dat trek ik gewoon niet.

Verder wil ik ook erg graag met mijn eigen auto zondag naar de meeting komen.

Mijn auto is gewoon een beetje mijn vrijheid, alle familie etc. wonen minsten op 30KM afstand en ik heb zowiezo een hekel eraan om afhankelijk te zijn van andere mensen. Dus ik wil dit zo snel mogelijk gemaakt hebben.

Rob

of behoorlijke roest eng gewoon!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

thieme

Goed nieuws, een andere as heb ik kunnen ophalen bij Relder en ligt bij de garage. Als alles meezit hebben ze die as er morgen ondergezet. Hij zag er niet zo mooi uit als de verkeerde as maar is wel hard gelukkig.

Op het werk had ik vernomen dat er voor vandaag en morgen allerlei werkjes op het programma stonden dus ik wist niet zeker of ik nog vrij kon krijgen en als ik de as op moest laten sturen dan duurt betaling 1 dag en verzending 1 dag dan was dat dus zaterdag geworden.
Wie niet waagt wie niet wint even uitgerekend dat als ik een uurtje eerder weg zou gaan dan zou ik net genoeg tijd hebben om een auto te huren en de as zelf op te halen.
Dus ik dat besproken en maar even erbij zeggen dat ik graag zondag met mijn eigen auto naar de meeting wil. Kwam er dus op neer dat ik met de auto van de baas al om half twee die as op mocht gaan halen. Mag dus wel blij zijn met mijn bazen :)

MaStErTuNeR Q

Kijk aardig van je werkgever (alleen honden hebben een baas)  .
Ik ben benieuwd of ze et nog coor een.schappelijke prijs voor elkaar krijgen