ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Jano

Yoo Jeffrey.... dat ding van jou is echt fokking dik geworden man!!! Super!!!

Jano

Citaat van: Jeroen330 op 02 augustus 2014, 19:19:01
Je hebt gewoon te weinig gewicht achter om de veerdruk zo te krijgen dat hij verder in zakt..

Eigenlijk zou je eens het asgewicht voor en achter moeten meten.. wedden dat je schrikt?

Idd heb ik dus ook met mijn schroefset :(

ReSp4wN

Afzagen haha, ik ga morgen denk een foto maken en naar jappower sturen dat ie achter zo hoog is, mischien kan die het voorleggen bij bc racing  ::)



Heb ook sterkere veren besteld vandaag voor me set

En zo zemerig eng als die nu rijdt op de snelweg bij flauwe bochten bij hoge snelheid, zit er denk ook niets anders op dan maar voor whiteline stabilisator stangen te gaan aanschaffen

Maar goed eerst brandstofdrukregelaar

KenSuperS

haas en co.

Jano

Niet alleen voor de sier? Ik vind het moeilijk om te geloven dat een alu kooi benoemenswaardig meer veiligheid bied dan geen kooi...

thom-micra

alu zou ik niet gebruiken, is tenslotte ook nog een stuk duurder als staal.
zelf zou ik voor chroom molybdeen of koudgetrokken staal gaan



ReSp4wN

Denk wel dat een alu kooi ook sterk kan zijn, die zijn over het algemeen ook een stuk dikker dan  kooien van staal toch?

thom-micra

zijn vaak wel dikker ja, maar een dikkere alu is +- even sterk als een dunnere stalen.
nadeel van alu is, het scheurt sneller.
staal buigt ipv scheurt.



ReSp4wN

Denk dat we gewoon maar beter geen ongeluk kunnen krijgen en niet over de kop enzo, dat is het beste nog  ;D



Heb wat whiteline zooi in bestelling,  de voorste stabillisator stang van 22mm, de achterste van 20mm, en al die bushings en washers die erbij horen..





Verder zal ik wat bevestigingsspul moeten halen, komt vandaag binnen  :cheer:

En een manier om het op de micra te krijgen, heb zo een vermoeden dat hier geen voorbereiding voor op zit  ::) maar mischien ook wel heb nog niet gekeken  ;D

Edit: waarschijnlijk krijg ik dus een 22mm achter swaybar  in plaats van de 20mm

dus de BNR29XZ ipv de BNR29Z (de laatste op de wereld dacht de verkoper  ;D) maar eerst zien dan geloven

ReSp4wN

Voorzijde kan ik de stabbilisatorstang zo opzetten, zit alle bevestiging voor zover ik kon zien (paar boutgaten, draagarmen zitte wel snor)

Achterzijde heb ik niets kwa voorbereiding echt helemaal noppes NADA  ;D

Zou iemand voor mij foto's willen maken, van waar de swaybar opgeschroeft zit op de achteras, en het het plaatwerk waar de droplink aan vast zit? liefst van zoveel mogelijk kanten van allebei zodat ik dit na kan maken  (A)

Pretty please  8)

ReSp4wN





de 22mm versie gelukkig, vette shit  :wave:

Donders snel binnen!

Zit alleen verder geen beugels enzo bij dus die moet ik even ergens vandaan toveren.

Jeroen330


ReSp4wN

Bij fineline imports, was het laatste wat nog in polen lag van die groupbuy van jullie  :cheer:

Jeroen330

Wow! Geluk zeg.. dan hebben ze toevallig teveel gemaakt want onze groupbuy was speciaal gemaakt..